آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه – Leverage High Row

حرکت زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه - Leverage High Row

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه – Leverage High Row حرکتی از نوع قدرتی با دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه

  1. وزنه مناسب را به دستگاه اضافه کرده و ارتفاع صندلی را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که دست شما به دسته‌های بالای سرتان برسد. پد نگه‌دارنده زانو از جدا شدن شما از صندلی جلوگیری خواهد کرد. دسته‌ها را به‌گونه‌ای که کف دست‌ها روبه‌جلو باشد بگیرید. این وضعیت شروع زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه است.
  2. با خم کردن آرنج و جمع‌کردن کتف‌ها، دسته‌ها را به سمت تنه بکشید.
  3. در نقطه پایینی حرکت مکث کرده و سپس به‌آرامی دسته‌ها را به وضعیت شروع برگردانید.
  4. برای اجرای حرکت Leverage High Row تکرارهای بعدی از پایین گذاشتن کامل وزنه خودداری کنید تا فشار روی عضله‌های درگیر حفظ شود.

Leverage High Row حرکت زیر بغل پاروئی از بالا با دستگاه


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1539

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code