آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت زیر بغل پارویی معلق با کش تمرینی – Inverted Row with Straps

زیر بغل پارویی معلق با کش تمرینی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

حرکت زیر بغل پارویی معلق با کش تمرینی – Inverted Row with Straps حرکتی از نوع قدرتی با سایر ابزار ورزشی می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت زیر بغل پارویی معلق با کش تمرینی

  1. طناب، کش تمرینی یا بندهای معلق را از یک جسم ثابت آویزان کنید. انتهای طناب را گرفته و از آن آویزان شوید. پاشنه‌ها را روی زمین قرار داده، بدن خود را صاف نگه‌داشته و دست‌ها را کاملاً بکشید.
  2. با خم کردن آرنج، سینه خود را به سمت دست‌ها بکشید. هنگام اجرای حرکت کتف‌ها را به سمت عقب جمع کنید.
  3. در نقطه اوج حرکت مکث نموده و سپس به وضعیت شروع برگردید.
  4. حرکت Inverted Row with Straps را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

 زیر بغل پارویی معلق با کش تمرینی حرکت Inverted Row with Straps


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1538

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *