اخبار

با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ بکائیان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد

  • مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی ظهر دیروز 19 مرداد ماه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و در نهایت مهدی بکائیان با کسب اکثریت آرا مجمع به مدت 4 سال سکان دار این هیات شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ظهر دیروز مجمع انتخابی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور 16 عضو از 17 عضو مجمع انتخابی از جمله ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی پور معاون توسعه امور ورزش، نماینده ورزشکاران، داوران، مربیان، باشگاه‌ها و شهرستان‌ها در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

    در این مجمع مهدی بکائیان و سید عماد محمدزاده به عنوان کاندید حضور داشتند که عماد محمدزاده پیش از رای گیری به نفع مهدی بکاییان انصراف داد.

    پس از اخذ رای از اعضای مجمع، محمد بکائیان توانست با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پروش اندام خراسان رضوی انتخاب شود. وی پیش از این سرپرستی این هیات را برعهده داشت.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *