اخبار

نصیرزاده: کارت های مربیگری درجه یک قبلی فاقد اعتبار است

  •  

    مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از اعلام نتایج اولین آزمون مربیگری درجه یک خبر داد و گفت: افرادی که دارای کارت قدیمی مربیگری درجه یک پرورش اندام هستند جهت تعویض کارت ها باید در دوره های آموزشی مربیگری درجه یک فدراسیون بدنسازی حضور یابند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مسئول کمیته آموزش فدراسیون اظهار کرد: کلیه افرادی که دارای کارت مربیگری درجه یک پرورش اندام مربوط به پیش از تشکیل فدراسیون مستقل بدنسازی ( قبل از سال 1384) هستند باید در دوره ی آموزشی مربیگری درجه یک فدراسیون حضور داشته باشند تا کارت آنان تعویض گردد در غیر این صورت کارت درجه یک آنان از درجه اعتبار ساقط است .

    نصیرزاده در خصوص افرادی که در آزمون ورودی موفق به کسب نمره قبولی نشده اند عنوان کرد: با توجه به پیشنهاد شورای آموزش و تائید ریاست فدراسیون مقرر گردید افرادی که نتوانسته اند در آزمون کتبی معدل قبولی را کسب کنند، صبح روز سه شنبه 7 مهر ماه از آنها آزمون مجدد گرفته می شود.

    وی در ادامه گفت: کلاس عمومی مربیگری درجه یک از تاریخ 7 لغایت 9 مهر ماه و کلاس های تخصصی از تاریخ شنبه 11 لغایت 14 مهر ماه برگزار خواهد شد.

    علاقمندان می توانند با مراجعه به منوی سایت فدراسیون در قسمت "نتایج" اسامی قبول شدگان در اولین آزمون ورودی مربیگری درجه یک بدنسازی و پرورش اندام را مشاهده کنند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *