اخبار

یاسین امانی پور: برای اوورالی آسیا به ژاپن می روم

  • نماینده دسته وزنی 90 کیلو گرم تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن با تاکید بر اینکه تیم جوان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی قاره مشکلی ندارد، گفت: برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان (اوورالی) پا روی صحنه رقابتها خواهم گذاشت.

    یاسین امانی پور ملی پوش 90 کیلو گرم پرورش اندام کشورمان در خصوص حضورش در بین نمایندگان اعزامی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: همیشه آرزو داشتم به عضویت تیم ملی کشورم درآیم، به همین منظور از دو سه سال گذشته تمریناتم را به صورت جدی و حرفه ای پیگیری کردم تا اینکه سال قبل در وزن 85 کیلو گرم آرزویم محقق شد و خوشحال هستم که امسال مجدداً به عنوان یکی از نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی حضور می یابم.

    وی ادامه داد: عاشق رشته ام هستم و تا زمانی که به اهدافم نرسم دست بردار نخواهم بود. باید بارها و بارها پرچم کشورم را به اهتزار درآورم، در مسابقات مستر المپیا حضور یابم و جزو حرفه ای ها شوم و مطمئن هستم علی نعمتی مربی ام که همیشه مشوقم بوده است من را در این راه تنها نمی گذارد.

    نایب قهرمان 2014 آسیا با اشاره به این موضوع که سال گذشته برای رسیدن بر سر وزن 85 کیلو گرم سختی زیادی را متحمل شد، تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی دقیقتر و راهنمایی مربی ام تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر در مسابقه شرکت کنم و احتمال دارد برای شرکت در مسابقات بعدی باز هم افزایش وزن داشته باشم، چرا که بدنم در وزن بالا از کیفیت بهتری برخوردار است.

    امانی پور افزود: متأسفانه ار حریفان وزن جدیدم شناختی ندارم اما، به امید خدا آنقدر آماده و با کیفیت بر روی سن حاضر می شوم که هیچ حریف خارجی قادر به رقابت نباشد.

    نماینده دسته وزنی 90 کیلو گرم تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که حمید لکزایی حریف محسوب می شود یا دوست، گفت: شناخت زیادی از او ندارم. ولی لکزایی را به عنوان دوست می شناسم و رفاقت را بیشتر ار رقابت دوست دارم، چرا که هم وطن، هم جنس و هم تیمی من است، امیدوارم هر دو با دست پر پرگردیم و باعث افتخار شادی کشورمان باشیم.

    یاسین امانی پور با اشاره به این مطلب که پرورش اندام کاران ایران هیچ ترسی از مسابقات ندارند و رقبا باید از تیم ایران بترسند، افزود: ورزشکاران قطر و کویت بدن های خوبی دارند ولی ما به این مسائل که رقیب چه کسی و کدام کشور است فکر نمی کنیم. در حقیقت آنها باید به ما فکر کنند.

    وی با تاکید به این مسئله که فقط و فقط به اوورالی فکر می کند، خاطر نشان کرد: تیم جوان و خوبی داریم و بنظر می رسد قهرمانی آسیا مجدداً از آن ایران خواهد شد. برای همه آرزوی موفقیت دارم و از تمام دست اندرکاران فدراسیون جهت اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی 2015 ژاپن کمال تشکر را دارم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *