معرفی برنامه افزایش استقامت کل بدنبرنامه‌ تمرین قدرتی استقامتی تن ورز شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های تمرین بدنسازی با هدف افزایش استقامت و قدرت بدنی می‌باشد. این برنامه‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای و فشرده طراحی شده‌اند. شما طی یک بازه زمانی یکماهه با انجام این تمرینات می‌توانید به استقامت یا قدرت مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید.

انواع برنامه‌ قدرتی استقامتی تن ورز

برنامه افزایش استقامت کل بدن

هدف این برنامه تمرینی افزایش استقامت عضلات کل بدن می‌باشد. شامل ۲ تمرین مجزا برای ۲ جلسه تمرین هفتگی به مدت یکماه می‌باشد.

برنامه افزایش قدرت کل بدن

این برنامه قدرتی استقامتی شامل ۳ برنامه تمرینی برای ۳ جلسه تمرین مجزا در هفته می‌باشد. برای افزایش قدرت عضلات کل بدن این برنامه آنلاین بدنسازی را انتخاب کنید.

برنامه افزایش قدرت سینه

این برنامه آنلاین بدنسازی به دنبال افزایش قدرت عضلات سینه می‌باشد. شامل دو برنامه تمرینی مجزا می‌باشد که با دو جلسه تمرین هفتگی به مدت یکماه به خواسته خود خواهید رسید.

برنامه افزایش استقامت عضلات پا

برنامه تمرین افزایش استقامت عضلات پااین برنامه تمرین بدنسازی شامل دو برنامه تمرین مجزا برای دو جلسه تمرین هفتگی به مدت یکماه می‌باشد. هدف این برنامه فشرده بدنسازی افزایش استقامت عضلات کل پا با درگیری کل عضلات پا شامل سرینی (باسن)، پشت پا (همسترینگ)، چهار سر ران و … می‌باشد.

دریافت برنامه تمرین قدرتی استفامتی

کافی است فرم اطلاعاتی زیر را در بخش برنامه قدرتی استقامتی تکمیل کنید تا پس از پرداخت، مشخصات برنامه به نشانی ایمیل شما ارسال شود. در تکمیل فرم اطلاعاتی به خصوص آدرس ایمیل و شماره همراه خود دقت نمایید.

در صورتی که تمایل داشته باشید یک برنامه تمرین بدنسازی کاملا اختصاصی زیر نظر مربی آنلاین بدنسازی داشته باشید کافی است با انتخاب برنامه تمرین اختصاصی بدنسازی، برنامه رژیم غذایی و یا برنامه مکمل ورزشی ما را درکنار خود داشته باشید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

PN:1712



در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.