اخبار

اسدنژاد: امیدوارم پرواز طولانی تاثیر منفی بر عملکرد ما نگذارد

  • فرهاد اسد نژاد ملی پوش پرورش اندام کشورمان برای کسب اولین تجربه خود در مسابقات برون مرزی در اردوی آمادگی همراه سایر ملی پوشان روزهای سرنوشت ساز خود را طی می کند تا با تمام قوا در رقابت های آسیایی حضور یابد.

    مسافر وزن 75 کیلو گرم رقابت های آسیایی پرورش اندام ایران در گفتگو با سایت فدراسیون در خصوص آشنایی اش با این رشته عنوان کرد: پدرم مشوقم بود. او برای کاهش وزن به باشگاه های بدنسازی می رفت و من را هم تشویق می کرد که در این رشته فعالیت داشته باشم.

    وی ادامه داد: اولین بار به اصرار مربی ام در مسابقات رسمی شرکت کردم و اصلاً انتظار نداشتم در سطح کشور مقام بیاورم. بعد از خدمت سربازی تمریناتم را جدی تر پیگیری کردم. مربی ام از استایل و فیزیک بدنم خیلی راضی بود و تشویقم می کرد که حتماً جدی تر ادامه بدهم.

    اسدنژاد در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی امسال نماینده ایران در آسیا باشی، گفت: برای اینکه در مسابقات انتخابی موفقیت آمیز اشته باشم با جدیت زیادی تمرینات و برنامه هایم را شروع کردم. مربی ام وحید اکبر زاده چون سال ها نسبت به بدن های مختلف و ملی پوشان شناخت دارد، از نتیجه گیری دوران رژیم و سایز بدنم راضی بود و عقیده داشت که پتانسیل خوبی برای این رشته دارم.

    وی با اشاره به اینکه هیچ شناختی از حریفانش ندارد، تصریح کرد: خوشبخانه جو صمیمانه و خوبی بین بچه ها وجود دارد و سجاد نیکنام که سال قبل در همین وزن بود تجربیات و شناخت خود را ار ختیار من می گذارد و راهنمایی ام می کند.

    فرهاد اسدنژاد در ادامه گفت: مهمتر از همه این است که با بدن کاملاً آماده در رقابتهای حضور داشته باشم. پرواز طولانی پیش رو داریم که امیدوارم مشکلی پیش نیاد و بتوانم با آمادگی کامل روی سن ظاهر شوم و خوش رنگترین مدال را کسب کنم.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه بچه ها در تمام اوزان نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند تا قهرمانی دوره قبل بار دیگر تکرار شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *