معرفی برنامه فرم دهی عضلات بانوان

 برنامه تناسب اندام بانوان یک برنامه فرم دهی عضلات ویژه بانوان می‌باشد که به صورت تخصصی برای بانوان ورزشکار توسط تیم مربیان تن‌ورز طراحی شده است. این تمرینات مختص به کل عضلات بدن هستند. در نتیجه شما احتیاجی به برنامه تمرین بدنسازی دیگری ندارید. برنامه بهبود فرم عضلات بانوان برای چهار روز در هفته و به مدت یک ماه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برنامه تناسب اندام برای بانوان مناسب چه افرادی است؟

برنامه فرم دهی عضلات بانوان مختص تمام بانوان ورزشکار است که سابقه تمرینی دارند. همچنین این برنامه بدنسازی برای فرم دهی عضلات و چربی سوزی طراحی شده است. اگر به دنبال تناسب‌اندام و در عین حال بهبود فرم عضلانی هستید، این برنامه مناسب شما خواهد بود. لازم به ذکر است که انجام تمرینات این برنامه نیاز به تجهیزات باشگاهی دارد.

معرفی برنامه تناسب اندام بانوان تن‌ورز

این برنامه بدنسازی بانوان شامل چهار برنامه تخصصی IW3، IW2، IW1 و IW4 برای تقویت و فرم دهی عضلات بانوان می‌باشد. این تمرینات با یکدیگر متفاوت بوده و کل عضلات بدن را درگیر می‌کند. به ترتیب در هر برنامه، 8، 9، 7 و 11 حرکت تمرینی قرار گرفته است. تمرینات مختص چهار روز در هفته هستند. به عبارتی در هر جلسه یکی از این برنامه‌های تمرینی مورد نیاز هست.

پیشنهاد می‌کنیم روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه را برای این برنامه بهبود فرم عضلات تنظیم نمایید. جهت ریکاوری بهتر عضلات از انجام تمرین در چهار روز متوالی خودداری نمایید. نباید هیچ‌کدام از حرکات این برنامه آنلاین بدنسازی را جابه‌جا یا حذف کنید. این برنامه تقویت عضلات بانوان تنها به 60 دقیقه زمان در هر جلسه نیاز دارد.

جدول برنامه تناسب اندام بانوان برای فرم دهی عضلات

جهت دریافت برنامه بدنسازی آنلاین فرم انتهای صفحه را کامل و به دقت تکمیل نمایید. پس از آن، امکان دانلود برنامه تمرینی بدنسازی را خواهید داشت.

ورزش برای بانوان در کنار تغذیه و به همراه ریکاوری مناسب، شما را به اهداف تناسب اندامشان می‌رساند. لازم است در کنار برنامه بدنسازی بانوان برای فرم دهی از برنامه رژیم غذایی بانوان ورزشکار سرشار از مواد غذایی غنی و سالم نیز استفاده کنید.

اگر تمایل به دریافت رژیم غذایی از مربیان تن‌ورز دارید، کلیک کنید.

جمع‌بندی

این برنامه تمرینی آنلاین مختص ورزشکاران با سابقه تمرینی است. شما با این برنامه چربی سوزی و در عین حال بهبود فرم عضلانی را تجربه خواهید کرد. تمرینات تنها به یک ساعت زمان در هر جلسه نیاز دارند. برنامه تمرین بدنسازی برای چهار روز در هفته بوده و کل عضلات بدن را درگیر می‌کند. رژیم غذایی و ریکاوری مناسب را در کنار این تمرینات فراموش نکنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه تمرین بدنسازی زیر نظر مربی

برنامه بدنسازی بانوان در 6 هفته

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 رای)

Loading...



N:1685

4 دیدگاه در “برنامه تناسب اندام بانوان

  1. شیوا وفا گفت:

    من برنامه رو از شما گرفتم و بسیار راضیم. ممنونم از تیم تن ورز

  2. عاطفه الله وردی گفت:

    سلام. این برنامه برای افراد مبتدی مناسب نیست؟

    1. تن ورز گفت:

      سلام تن ورزی عزیز
      این برنامه نیاز به سطح آمادگی اولیه دارد. شما می‌تونید از برنامه ورزش در خانه تن ورز ( برنامه B1 ) به شما پیشنهاد میشه شروع کنید و بعد از یک الی دو ماه از این برنامه کمک بگیرید.

  3. نگین گفت:

    سلام. برنامه بسیار عالی بود. مرسی از تیم عالی تن ورز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *