برنامه افزایش قدرت سینهبرنامه افزایش قدرت سینه برای ورزشکاران با سابقه تمرینی توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. عضله سینه یکی از مهم‌ترین عضلات برای تناسب اندام بانوان و آقایان می‌باشد. در نتیجه انجام تمرینات تخصصی حائز اهمیت خواهد بود. برنامه تمرینات افزایش قدرت سینه برای دو روز در هفته و به مدت 60 دقیقه در باشگاه طراحی شده است. برای آشنایی بیشتر با این تمرینات ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

برنامه بدنسازی افزایش قدرت سینه مناسب چه افرادی است؟

اگر شما دارای سابقه تمرینات بدنسازی هستید، این برنامه کاملاً مناسب و مورد نیاز شما خواهد بود. این تمرینات برای هر دو گروه بانوان و آقایان قابل اجرا است. توجه داشته باشید برای انجام این تمرینات نیاز به تجهیزات باشگاهی دارید.

معرفی برنامه افزایش قدرت سینه

برنامه تمرینی حرفه ای سینه متشکل از دو برنامه PC-1 و PC-2 می‌باشد. هر برنامه شامل 5 حرکت تخصصی عضلات سینه است که مجموعاً 10 حرکت متفاوت خواهند داشت. این برنامه آنلاین تمام عضلات این ناحیه از بدن را درگیر می‌کند. با این تمرینات برنامه افزایش قدرت پرس سینه و برنامه افزایش قدرت سرشانه راه نیز به همراه دارید.

جدول برنامه افزایش قدرت سینه

پیشنهاد می‌کنیم پس از دریافت برنامه آنلاین بدنسازی تمرینات را در روزهای با فاصله از هم، همچون شنبه و سه‌شنبه انجام دهید. بدین ترتیب عضلات در بین دو جلسه به خوبی ریکاوری می‌شوند.

راهنمای خرید برنامه افزایش قدرت سینه

برای دریافت برنامه تمرین افزایش قدرت سینه کافی است که فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید. در وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید. این برنامه پس از تکمیل مراحل پرداخت به نشانی ایمیل شما ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تا ۲۴ ساعت و اطمینان از صحیح بودن نشانی ایمیل لطفا بخش Junk ایمیل خود را نیز کنترل کنید و در غیر این صورت با بخش پشتیبانی تن ورز تماس حاصل نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

برنامه افزایش قدرت سینه-2

به خاطر داشته باشید که به همراه برنامه تمرین بدنسازی، از رژیم غذایی اصولی و تخصصی استفاده کنید. هم‌چنین استراحت کافی شبانه داشته باشید تا بهترین نتیجه را در عضله سازی و افزایش قدرت کسب کنید.

تمرینات برنامه تمرینی برای افزایش قدرت سینه

برای آشنایی بیشتر با این برنامه تمرینی یکی از تمرینات این برنامه در ادامه آورده شده است.

نام حرکت: پرس سینه هالتر

تعداد: 5 ست، تعداد تکرار در هر ست مطابق جدول

زمان انجام هر ست: به ترتیب 40، 30، 20، 10، 5 ثانیه

عضلات درگیر: بخش میانی و زیر سینه- پشت بازو- جلوی سرشانه

آموزش حرکت:

روی نیمکت صاف دراز بکشید، با دست‌های خود هالتر رابه اندازه عرض شانه بگیرید، این وضعیت شروع حرکت می‌باشد. هالتر را عمود بر زمین در امتداد سینه پایین بیاورید و مماس با سینه نگهدارید پس از مکث کوتاه به وضعیت شروع حرکت برگردید.

پرس سینه هالتر

جمع‌بندی

برنامه تمرینی تن‌ورز به منظور عضله سازی و افزایش قدرت عضلانی در ناحیه سینه طراحی شده است. این برنامه شامل 10 حرکت تخصصی است و به تجهیزات باشگاهی نیاز دارد. این برنامه مختص ورزشکاران با سابقه تمرینی بوده و برای 4 هفته تمرین مناسب است. انجام این تمرینات در هر جلسه تنها به یک ساعت زمان نیاز دارد. در کنار تمرین از تغذیه کافی و غنی بهره ببرید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...


N:1682


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *