برنامه فشرده افزایش حجم بازو

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته تن‌ورز یک برنامه اختصاصی بدنسازی است برای تمام کسانی که به دنبال تناسب اندام و بازوان ورزیده هستند. برنامه تخصصی افزایش حجم بازو تن‌ورز را به صورت آنلاین و زیر نظر مربیان تخصصی تن‌ورز دنبال کنید.

بسیاری از مردم از گذشته تا به امروز معتقدند که هرچه دور بازو و حجم عضلات بازو بیشتر باشد، نشان‌دهنده قدرت بیشتر خصوصا در مردان است. در گذشته هر چه فرد بازوی ورزیده‌تری داشت، جنگاورتر و قدرتمندتر به نظر می‌رسید. البته هنوز هم همینطور است. حجم بازو در کنار زیبایی و تناسب اندام، اعتماد به نفس فرد را نیز بالا می‌برد. از این رو برنامه افزایش حجم بازو برای عضله سازی و افزایش حجم بازو توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است.

در صورتی‌که تمایل داشته باشید می‌توانید از سایر برنامه‌های فشرده تخصصی تن‌ورز مانند برنامه فشرده افزایش حجم سینه در 4 هفته، برنامه فشرده سیکس پک در 4 هفته، برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته و برنامه فشرده بدن تابستانی تن‌ورز نیز استفاده کنید.

برنامه فشرده افزایش حجم بازو شامل چه حرکاتی می شود؟

برنامه افزایش حجم بازو در 4 هفته با یک برنامه فشرده جلو بازو و پشت بازو حرفه‌ای یک نتیجه خوب و عالی خواهد داشت. یک برنامه تخصصی افزایش حجم بازو به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت علمی و تکنیکی ورزش کنید و با انجام تمرین تخصصی بازو اندام شما عضله‌سازی کرده و افزایش حجم بازو در 4 هفته را خواهید داشت.

برنامه فشرده افزایش حجم بازو تن‌ورز، مجموعه‌ای از تمرینات استقامتی و قدرتی است که قطعا فشار زیادی به عضلات دست و بازوی شما وارد خواهد کرد. مابین حرکات در تمرینات فشرده افزایش حجم بازو نباید فاصله بیافتد و لازم است بین هر ست زیاد استراحت نکنید. اما بین جلسات تمرین در برنامه تخصصی بازو تن‌ورز بهتر است یک الی دو روز استراحت داشته باشید.

تمامی حرکات تمرین تخصصی بازو با وزنه و سیمکش انجام می‌شود که فشار زیادی را به ماهیچه وارد می‌کند. هر چه فشار وارد شده بیشتر باشد نتیجه بهتری خواهید داشت. البته به این معنی نیست که باید از وزنه‌های سنگین‌تر استفاده شود (خصوصا در افرادی که هنوز به سبک حرفه‌ای نرسیده‌اند). بلکه در تمرینات تخصصی افزایش حجم بازو به صورت فشرده بایستی تعداد حرکات در هر ست را بالا برد.

تن‌ورز با این فرض که شاید شما به علت مشغله‌های شغلی و روزمره، فرصت کافی برای انجام تمرینات افزایش حجم بازو را نداشته باشید یا بخواهید در یک مدت کوتاه بازوی خود را حجیم کنید، برنامه فشرده افزایش حجم بازو را طراحی کرده است تا بتوانید با زمان کافی و انرژی بیشتر برنامه افزایش حجم بازو را انجام دهید و به تناسب اندام مطلوب خود برسید.

برنامه فشرده افزایش حجم بازو تن‌ورز با سایر برنامه‌های ارائه شده، چه تفاوتی دارد؟

برنامه تخصصی افزایش حجم بازو تن‌ورز یک برنامه جامع و علمی است که زیر نظر مربیان مجرب بدنسازی کشور طراحی شده و به صورت تخصصی نیز نیاز‌های شما را پاسخگو خواهد بود. تن‌ورز با در نظر گرفتن احتمالات متفاوتی از جمله، کمبود وقت برای ورزش، امکانات باشگاهی ضعیف، اضافه وزن و …. برنامه افزایش حجم بازو به صورت فشرده را برنامه‌ریزی کرده است. فراموش نکنید هدف تن‌ورز سلامت عمومی جامعه و کمک به افرادی است که تمایل دارند بدنی متفاوت داشته باشند.

انجام تمرینات فشرده افزایش حجم بازو چه شرایطی دارد؟

تمرینات افزایش حجم بازو تن‌ورز هر چند یک برنامه تخصصی است اما انجام آن بسیار ساده است. تمام تمرینات و برنامه را در هر باشگاهی می‌توانید اجرا و تمرین کنید. فقط کافیست اراده داشته باشید. شاید افزایش حجم بازو در 4 هفته عجیب و ناممکن به نظر برسد اما فراموش نکنید که انسان‌ها قادر به خلق یک موجود زیبا و متفاوت از خود هستند که می‌تواند هر کاری را به بهترین نحو انجام دهد. بنابراین عضله سازی و افزایش حجم بازو در مدت کوتاه ناممکن نیست.

شما برای برنامه تخصصی افزایش حجم بازو فقط کافیست 2 روز در هفته به نزدیک‌ترین باشگاه اطراف خود سر بزنید تا بازوی شما به یک بازوی حجیم و ورزیده مبدل گردد.

جمع‌بندی

تن‌ورز، با ارائه برنامه‌های تخصصی ورزشی پیشگام در حفظ سلامت جامعه و کمک به علاقمندان تناسب اندام و بدنسازی است. برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته یک برنامه اختصاصی بدنسازی است که ماهیچه‌ها را وادار به عضله سازی می‌کند و شما مثل یک ورزشکار حرفه‌ای دیده خواهید شد. بنابراین بهتر است برنامه فشرده و تخصصی بازو تن‌ورز را از دست ندهید.

دریافت برنامه تخصصی افزایش حجم بازو تن‌ورز به صورت آنلاین بسیار ساده است. فقط کافیست که به شبکه اینترنت وصل شده و وارد سایت تن‌ورز شوید تا برنامه فشرده افزایش حجم بازو را به صورت آنلاین تهیه کنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه اختصاصی بدنسازی زیر نظر مربی

برنامه اختصاصی رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه عمومی تمرین در منزل  

برنامه مقدماتی تمرین در منزل  

 برنامه نیمه‌حرفه‌ای تمرین در منزل 

 برنامه پیشرفته تمرین در منزل

برنامه تمرین در محل کار

N:1584