• برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو

    چرا برنامه بدنسازی شکم و پهلو در 4 هفته برای داشتن زیبایی اندام، شکم شش تکه (سیکس پک) یک اصل بسیار مهم است. در مقایسه یک فرد چاق با شکمی بزرگ و یک فرد با شکم 6 تکه کدام یک برای شما  جذاب‌تر است؟ بدون شک فرد با شکم صاف و 6 تکه را انتخاب خواهید کرد. پس چرا شما شانس این جذابیت را به خود نمی‌دهید؟ با برنامه تخصصی شکم و پهلو در 4 هفته با تن‌ورز داشتن سیکس پک را تجربه کنید.

    عضلات شکم جزو عضلات بزرگ به شمار می‌رود. باید قبول کنیم که هیچ عضله‌ای به اندازه یک شکم عضلانی و ماهیچه‌ای زیبا نیست و قطعا ورزیدگی آن به شما حس اعتماد به نفس و قدرت بیشتری خواهد داد.  نگران نباشید، شما با داشتن برنامه تخصصی عضلات شکم و پهلوی تن‌ورز در 4 هفته یک سیکس پک واقعی را تجربه کنید. این برنامه بدنسازی یک برنامه تمرینی آماده می‌باشد. در صورت نیاز به داشتن یک برنامه اختصاصی لازم است از مربیان تن ورز کمک بگیرید تا با توجه به شرایط بدنی شما این برنامه را به صورت خاص برای شما طراحی و پشتیبانی کنند.

    برنامه بدنسازی سیکس پک

     

    برنامه بدنسازی شکم و پهلو حرفه ای

    برای داشتن یک شکم 6 تکه در 4 هفته نیاز به یک برنامه تمرینات تخصصی عضلات شکم و پهلو به صورت فشرده دارید تا بتوانید ظرف مدت کوتاه‌تری به نتیجه دلخواه خود برسید.

    برنامه فشرده سیکس پک شامل تمرینات تخصصی عضلات شکم و پهلو، حرکات با استفاده از وزن بدن، تمرینات چربی‌سوزی و تمرینات قدرتی_ استقامتی است که طی 4 هفته انجام می‌گیرد. شما در طول دوره 4 هفته، نیاز نیست هر روز برای ورزش کردن برنامه‌ریزی کنید. در طول هفته 2 الی 3 روز زمان برای برنامه بدنسازی سیکس پک کافیست و البته بهتر است بین هر روز از تمرین تا تمرین بعد حداقل 1 روز فاصله و استراحت باشد.

    این برنامه تمرینی شامل دو سری برنامه S1 و S2‌ می‌باشد که لازم هست حداقل ۲ نوبت و حداکثر ۳ نوبت در هفته و به مدت ۴ هفته تمرین داشته باشید. لازم به توضیح است انجام جلسات تمرین هوازی به شرط آن‌که مجموعه جلسات تمرین شما بیش از ۵ جلسه در هفته نباشد در کنار این تمرینات بلامانع می‌باشد.

    برنامه شکم و پهلو

    هرچند نوع تغدیه شما در کنار برنامه تخصصی شکم بسیار تاثیرگذار است اما مهم‌ترین اصل برای داشتن یک شکم صاف و عضلانی انجام منظم تمرینات تخصصی شکم و پهلو است که چربی سوزی و عضله سازی درست و اصولی را به شما آموزش دهد.

    شاید فکر کنید که در 4 هفته امکان آب کردن چربی‌های شکم و داشتن سیکس پک امکان‌پذیر نخواهد بود. اما اصلا نگران این موضوع نباشید. تن‌ورز به خوبی می‌داند شما هم مثل تمامی ورزش‌کاران و ورزش‌دوستان، تمایل دارید هر چه سریع‌تر نتیجه تمرینات خود را ببینید. همچنین با این فرض که شاید شما به علت مشغله‌های شغلی و روزمره، فرصت کافی برای تمرین نداشته باشید، برنامه بدنسازی شکم و پهلو را طراحی کرده است.

    برنامه سیکس پک در 4 هفته

     

    برنامه بدنسازی لاغری شکم و پهلو تن‌ورز با سایر برنامه‌های ارائه شده، متفاوت است؟

    بله قطعا همین‌طور است. برنامه تخصصی عضلات شکم و پهلو تن‌ورز یک برنامه جامع و علمی است که زیر نظر اساتید مجرب بدنسازی کشور ارائه شده و به صورت تخصصی نیز نیاز‌های شما را پاسخگو خواهد بود. تن‌ورز با در نظر گرفتن احتمالات متفاوتی از جمله، کمبود وقت برای ورزش، امکانات باشگاهی ضعیف، اضافه وزن و …. برنامه بدنسازی برای شکم و پهلو را برنامه‌ریزی کرده است. فراموش نکنید هدف تن‌ورز سلامت عمومی جامعه در هر شرایطی است.

    شرایط استفاده از برنامه تمرین شکم و پهلو تن‌ورز

    استفاده از برنامه تخصصی عضلات شکم و پهلو تن‌ورز بسیار ساده و راحت است. شما برای استفاده از این برنامه سیکس پک بدنسازی نیاز به مربی ندارید. تن‌ورز به تنهایی مربی شماست. فقط کافیست به نزدیک‌ترین باشگاه برای 2 روز در هفته مراجعه کنید. برنامه فشرده سیکس پک این امکان را به شما می‌دهد تا با صرف زمان و هزینه کمتر، در مدت زمان کمتری به تناسب اندام و یک شکم صاف و 6 تکه برسید. برای داشتن سیکس پک در 4 هفته با دریافت برنامه شکم و پهلو به جذابیت خود ییافزایید.

    برنامه بدنسازی شکم و پهلو

    تمرینات برنامه بدنسازی شکم و پهلو

    در ادامه نمونه تمرینات برنامه سیکس پک جهت آگاهی بیشتر شما ذکر شده است.

    حرکت شکم کرانچ برای تقویت عضلات شکم و پهلو

    تعداد حرکات: این حرکت  در 4 ست انجام می‌شود. ابتدا 2 ست 20 تایی و نیم دقیقه استراحت و سپس 2 ست 30 تایی

    زمان انجام: سرعت انجام کار بستگی به توانایی فردی شما دارد.

    عضلات درگیر: عضلات شکم

    روی یک سطح صاف دراز بکشید. پاهای خود را از زانو خم نمایید. دست‌های خود را کنار گوش‌ها قرار دهید. این وضعیت شروع حرکت می‌باشد. در حالی که کمر شما روی زمین قرار دارد به آرامی کتف خود را از روی سطح زمین بلند کنید تا عضلات شکم منقبض شوند. کمی مکث کنید و سپس به وضعیت شروع حرکت برگردید.

    حرکت کرانچ شکم یک تمرین مهم در تمرینات تخصصی عضلات شکم و پهلو محسوب می‌شود و در چربی‌سوزی نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

    تمرین کرانچ دوچرخه

    تعداد حرکات: این حرکت  در 4 ست انجام می‌شود. ابتدا 2 ست 20 تایی و نیم دقیقه استراحت و سپس 2 ست 30 تایی

    زمان انجام : سرعت انجام کار بستگی به توانایی فردی شما دارد.

    عضلات درگیر: شکم

    بر روی زمین دراز بکشید، دست‌های خود را پشت سر یا جلوی سینه قرار دهید. پاهای خود را به حالت 90 درجه به شکلی که یکی از پاها کمی جلوتر باشد قراردهید. این وضعیت شروع حرکت می‌باشد.

    حالا همزمان یکی از زانوها و آرنج مخالف را به همدیگر نزدیک نمایید و سپس همین حرکت را برای پای دیگر و آرنج دست دیگر انجام دهید. برای افزایش فشار حرکت می‌توانید در زمان نزدیک شدن آرنج به زانو بیشتر مکث نمایید و انقباض را طولانی‌تر کنید و یا بدون وضعیت شروع به صورت پدالی و پیوسته حرکت را انجام دهید.

    در کرانچ دوچرخه که یکی از تمرینات مهم در برنامه تخصصی عضلات شکم و پهلو محسوب می‌شود، عضلات زیر شکم بیش از عضلات بالای شکم درگیر می‌شوند.

    جمع بندی

    تن‌ورز، با ارائه برنامه‌های اختصاصی و تخصصی ورزشی پیشگام در حفظ سلامت جامعه است. برنامه بدنسازی عضلات شکم و پهلو تنها یکی از برنامه‌های مهیج و در عین حال اصولی برای آب کردن چربی‌های اضافه شکم و داشتن یک شکم صاف و عضلانی است. برنامه فشرده سیکس پک مجموعه‌ از تمرینات تخصصی عضلات شکم و پهلو است که شما را وادار می‌کند تا داشتن اندام زیبا و سیکس پک در 4 هفته را تجربه کنید و از زیبایی عضلات و اندام خود لذت ببرید.

     شما می‌توانید با چند کلیک ساده و با در اختیار داشتن برنامه سیکس پک به صورت یک برنامه آنلاین، تمرینات تخصصی خود را به صورت فشرده از همین امروز شروع کنید.


    N:1582

    تالیف:

    واحد تولید محتوای تن‌ورز



    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۲ رای

    7 دیدگاه در “برنامه بدنسازی شکم و پهلو در ۴ هفته

    1. عمرانی گفت:

      خیلی دوست دارم عضلات شکمم معلوم بشه. امیدوارم با کمک شما و برنامه‌هاتون بتونم.

      1. تن ورز گفت:

        سلام بر همراه عزیزمون
        ایشا… و امید که با تلاش شما و همیاری ما در کنارتون به این موفقیت برسید

    2. منجیلی گفت:

      خیلی خوب بود برنامه. فشار خیلی خوبی روی شکم میاره. مرسی

    3. عباس حلیم زمهریر گفت:

      سلام
      من برنامه چربی سوزی شکم و پهلو درخواست کردم ولی متاسفانه هنوز ایمیل نشده و همچنین تلفن های پشتیبانی خاموش می باشند.

      1. تن ورز گفت:

        سلام و وقتتون به خیر
        براتون مجدد امروز ایمیل شد و از شکیبایی و همراهی شما سپاسگزارم
        امیدوارم این برنامه در مسیر سلامتی بهتون کمک کنه

    4. فرفری گفت:

      سطح تمرینات پیشرفته است؟

      1. تن ورز گفت:

        بله دوست عزیز و نیاز به سطح آمادگی داره

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *