پروتئین‌ها, راهنمای مصرف مکمل‌ها, مقالات

پروتئین وی ایزوله چیست ؟

پروتئین وی ایزوله چیست ؟
  • پروتئین وی ایزوله چیست ؟ قبل از این‌که به بررسی پروتئین وی ایزوله بپردازیم بهتر است با توضیح کلی در مورد پروتئین وی آغاز کنیم: پروتئین وی از پنیر حاصل می‌شود و یکی از پروتئین های با کیفیت بازار محسوب می‌شود. در میان انواع پروتئین وی (ایزوله، کنسانتره، ترکیبی و هیدرولیز شده) نوع ایزوله نه تنها خالص‌ترین بلکه کنسانتره شده‌ترین نوع است که دارای 90% پروتئین و میزان بسیاری کمی چربی و قند می‌باشد. این نوع همچنین دارای بیشترین ارزش زیستی (BV) و بهترین رتبه PDCAAS می‌باشد.

    بیایید به بررسی دقیق هر یک از این موارد بپردازیم:

    PDCAAS:

    روش رسمی برای ارزیابی کیفیت پروتئین PDCAAS می‌باشد. این امر میزان آمینواسیدهای پروتئین را با مقدار مورد نیاز انسان مقایسه کرده و رتبه‌ای بین 0 تا 1 را ارائه می‌دهد. پروتئین وی ایزوله دارای رتبه 1 می‌باشد و این بدین معنی است که دارای تمام آمینواسیدهای مورد نیاز بدن می‌باشد.

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی تن ورز گیفارزش زیستی (BV):

    PCDAAS صرفا یکی از جوانب ارزیابی کیفیت پروتئین می‌باشد. پروتئین ممکن است دارای تمام آمینواسیدها باشد اما این امر در صورتی که پروتئین به طور کامل جذب نشود اهمیتی ندارد. ارزش زیستی میزان جذب پروتئین توسط بدن را نشان می‌دهد. پروتئین وی ایزوله دارای رتبه 100 می‌باشد.

    همچنین شایان ذکر است که پروتئین وی دارای سرعت جذب بالایی است بنابراین استفاده از آن در صبح و بعد از تمرین بسیار سودمند می‌باشد. موضوع جذب سریع یکی از ایده‌های جدیدی است که بر اساس آن می‌توان پروتئین ها را مقایسه و ارزیابی کرد. بهترین مثال برای این رویکرد استفاده از وی به صورت ذکر شده می‌باشد اما بهتر است در صورتی که در هنگام شب استفاده می‌شود آن را با کازئین که یکی از پروتئین های موجود در شیر بوده و جذب آرامتری دارد استفاده کنیم. زیرا در هنگام خواب فرد 6 الی 9 ساعت بدون کالری می‌ماند. پروتئین کازئین برای هنگام خواب و پروتئین وی برای صبح مناسب می‌باشد و شما در اول صبح به منبع کالری نیاز دارید که بدن شما را آماده سازد زیرا هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید بدن شما در حالت کاتابولیک می‌باشد.

    بنابراین پروتئین وی ایزوله با کیفیت‌ترین پروتئین وی است که می‌توانید خریداری نمایید.

    مزایای پروتئین وی ایزوله:

    • با کیفیت ترین پروتئین را برای کمک به رشد ماهیچه‌ها و یا پایداری ماهیچه‌ها در حین کاهش چربی ارائه می‌دهد.
    • یکی از منابع با کیفیت پروتئین های زود جذب بوده و برای استفاده در صبح و بعد از تمرین ایده‌آل می‌باشد.

    سرعت جذب و زمان بندی استفاده از پروتئین بسیار ضروری می‌باشد. بسیاری از وزنه‌برداران مبتدی از مزایای مصرف بالای پروتئین یا اهمیت زمانبندی استفاده از آن آگاه نیستند. درک این‌که بدن شما بعد از آب از پروتئین تشکیل شده است باعث می‌شود که اجازه ندهید که پروتئین موجود در بافتهای ماهیچه‌ای را استفاده کند. بنابراین برای انجام هزاران عمل بدن به پروتئین نیاز دارد و این ماده صرفا باید از طریق مواد غذایی و مکمل ها و در زمان معین برای بدن تامین شود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردم، مصرف پروتئین باید هر سه ساعت انجام گیرد تا تعادل مثبت پروتئین در بدن پایدار باشد. این موضوع را می‌توان به صورت تعادل مثبت یا منفی نیتروژن نام برد. تعادل مثبت نیتروژن نشان می‌دهد که پروتئین کافی برای رشد ماهیچه وجود دارد و تعادل منفی نیتروژن نشان می‌دهد که پروئتین کمی وجود دارد و بدن نمی‌تواند رشد کافی داشته باشد.

    سوالی که بسیاری از افراد در این مورد می‌پرسند این است که چه مقدار پروتئین باید در هر وعده غذایی مصرف شود؟ در حدود 1 الی 1.5 گرم پروتئین به ازای هر پوند وزن بدن ضروری می‌باشد. اگر یک گرم به ازای هر پوند استفاده کنید و عدد را به 6 تقسیم کنید می‌توانید میزان گرمی که باید در هر وعده مصرف کنید را پیدا کنید. با استفاده از پروتئین وی ایزوله شما نه تنها به سرعت پروتئین مورد نیاز بدن را فراهم می‌آورید بلکه از با کیفیت‌ترین پروتئین استفاده می‌کنید. بسیاری از افرادی که از رژیمهای غذایی استفاده می‌کنند از اهمیت پروتئین در کاهش وزن اطلاعی ندارند. وزنه‌برداران نیز باید بدانند که هدف ما کاهش وزن نمی‌باشد بلکه کاهش چربی می‌باشد. نقش پروتئین برای افرادی که می‌خواهند لاغر شوند ضروری می‌باشد.

    استفاده از رژیم غذایی به صورت سنتی سودمند نمی‌باشد زیرا بسیاری از افراد بعد از اتمام دوره رژیمی دوباره مصرف غذا را به حالت عادی باز می‌گردانند و تمام وزنی که از دست داده‌اند را دوباره به وزن خود می‌افزایند. بدنسازان از رژیم‌های خاصی استفاده می‌کنند تا برای رقابت آماده باشند. این رژیم‌ها عملکرد خوبی دارند. یکی از موارد این رژیم‌ها استفاده از پروتئین می‌باشد. پروتئین نه تنها کمک می‌کند ماهیچه‌های خود را حفظ کنید، بلکه در مقایسه با کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها به کالری بیشتری برای هضم نیاز دارد.

    مکمل های پروتئین وی ایزوله

    در این بخش به گزینه‌های مکمل موجود می‌پردازیم. پودر یکی از انواع رایج ایزوله می‌باشد که به تنهایی یا به همراه فرمولهایی که حاوی وی ایزوله می‌باشند ارائه می‌شود. شکلات‌ها، جایگزین‌های غذایی و محصولات افزایش وزن نیز از منابع ایزوله محسوب می‌شوند اما زمانی که بحث از پروتئین در میان است، من هرگز استفاده از پودرهایی به غیر از پروتئین را توصیه نمی‌کنم. شکلات و محصولات افزایش وزن نیز سودمندی خاص خود را دارند اما بسیاری از کاربرها صرفا به دنبال پودر پروتئین می‌باشند.

    می‌توانید از موادی نظیر میوه، ماست یا موارد دیگر استفاده کنید تا میزان کالری این مکمل را افزایش دهید. اما اگر کالری زیاد نمی‌خواهید و صرفا به کربوهیدرات نیاز دارید چه کاری می‌کنید؟ می‌توانید پروتئین را با موز یا جو ترکیب کنید. با استفاده از پودر شما می‌تواتید پودینگ نیز تهیه کنید.

    زمانی که از نوع پودری استفاده می‌کنید، طعم و سهولت ترکیب از عوامل مهم محسوب می‌شوند. شما باید بتوانید آن را در تمام زمانها استفاده کرده و بتوانید به راحتی آن را هم بزنید. نظرات کاربران نیز می‌توانند به شما در انتخاب بهترین محصول کمک کنند. یکی از مواردی که در مورد ایزوله وجود دارد قیمت بالای آن می‌باشد. قبل از خرید تحقیقاتی بر روی محصولات انجام دهید و همچنین مطالعه برچسب را فراموش نکنید.

    خرید مکمل پروتئین


    تالیف و ترجمه فروشگاه تن ورز

    لطفا در صورت کپی این مقاله، نام و آدرس فروشگاه تن ورز را به عنوان منبع ذکر نمایید.

    N:0323

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۱ رای

    نوشته های مشابه

    78 دیدگاه در “پروتئین وی ایزوله چیست ؟

    1. کیارش گفت:

      من دیابت دارم آیا میتونم با طعم شیرینی ک وی داره اونو مصرف کنم ؟؟؟

      1. پشتیبانی تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز پروتئین وی دارای کمترین مقدار قند است و شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر از وی ایزوله استفاده کنید که قند آن در حد صفر است.

    2. عين الهي گفت:

      سلام ايا وي ايزوله نسبت به وي رقيق است

      1. پشتیبانی تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی ایزوله بودن یک وی ارتباط چندانی به رقیق یا غلیظ بودن آن ندارد. ممکن است یک وی ایزوله غلیظ و یکی دیگر رقیق‌تر باشد.

    3. محمدياشار گفت:

      سلام
      من ١٥سال و هشت ماه دارم آيا ميتونم اين پروتوئين وي ايزوله رو مصرف كنم؟

      1. پشتیبانی تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی مصرف مکمل برای افراد زیر 18 سال باید حتما با توصیه پزشک باشد.

    4. حسین گفت:

      سلام.من بدنم بسیار روی گرمیجات حساسه.ی دوره کراتین برداشتم و ساعد و بازوهام پر جوش شد.اگر وی ایزوله مصرف کنم بازم جوش میزنم؟؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز کراتین ماهیت پروتئینی داردو ارتباطی به حساس بودن شما به مواد غذایی با طبع گرم ندارد. پروتئین وی نیز به همین شکل است ولی چون در پروتئین‌های وی ترکیبات دیگری مانند طعم دهنده‌ها وجود دارند شاید یاعث این عارضه در شما بشوند.

    5. hamid گفت:

      سلام. وی ایزوله پروتئین بیشتری دارد یا گلدن وی؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز وی‌های ایزوله هر کدام ممکن است مقدار متفاوتی از پروتئین داشته باشند ولی معمولا وی‌های ایزوله دارای درصد پروتئین بیشتری نسبت به وی‌های کنستانتره و معمولی‌تر هستند.

    6. فائزه گفت:

      سلام من دختری 27ساله باقدی160و وزنی56کیلو گرم هستم .بدنسازی کار میکنم اما میخوام عضلاتم یکم حجیم تر بشه مخصوصا عضلات پا.کدوم مکمل و استفاده کنم .ب من وی ایزوله پیشنهاد شد .اما طبق تحقیقات و ازمایشاتی ک انجام شده وی ایزوله های وارداتی بااینکه اصل هستن متاسفانه بجای 24گرم پروتئین 21گرم پروتئن دارن و درصد چربیش بیشتر از اونیه ک روش زدن.خواستم ببینم اگه مصرف کنم باعث چاقی پهلو و شکم نمیشه؟میزان ورزش روزانه من دو الی دو نیم ساعت در روز ک از این مقدار یک ساعتش ب تمرینات هوازی اختصاص داره ممنون میشم راهنمایی کنین

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز شما برای افزایش حجم عضلات می‌توانید از پروتئین‌های وی 100% یا وی ایزوله استفاده کنید. وی های ایزوله محصولاتی دارای خاصیت جذب سریع هستند و ممکن است دارای درصد کربوهیدرات یا چربی متفاوتی باشند. ولی هیچ کدام باعث افزایش شکم و پهلو نمی‌شوند. مقدار تمرینات شما بسیار زیاد است و مقدار 45 دقیقه تمرین با وزنه و حداکثر 45 دقیقه هوازی برای شما کفایت می‌کند.

    7. اردوان گفت:

      سلام
      خودسال ١١ساله كه ٤ سال ورزش حرفه اي در رشته كشتي و ژيمناستيك انجام ميده ايا ميتونه از مكمل وي ايزوله استفاده كنه

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز مصرف مکمل در این سن باید با توصیه پزشک باشد و حتما از مصرف خودسرانه ان خودداری شود.

        1. محبوبه گفت:

          سلام برای چاق شدن هم این مکمل موثرهست یاخیر؟؟؟

          1. تولید محتوا تن ورز گفت:

            سلام. دوست گرامی اگر منظور شما افزایش وزن است، پروتئین وی وزن چندانی به شما نخواهد داد. برای افزایش وزن از گینرها استفاده کنید.

    8. mohammadmehdi گفت:

      باسلام خدمت شما من ۱۵سال و ۶ماه دارم حدود ۱سال و ۲ماه است که بدنسازی کار می کنم میخواستم بدانم می توانم وی ایزوله مصرف کنم یا نه با دکتر عمومی صحبت کردم گفت نه مشکلی نیست از نظر شما مشکلی ندارد؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز اگر پزشک موردی در این زمینه ندیده‌اند می‌توانید از مکمل‌ها استفاده کنید.

        1. عقیل گفت:

          سلام وقت بخیر
          ببخشید استاد عزیز،شما مکمل پروتئین وی ایزوله ایزو تاپ مارک ردکن آمریکا رو تایید میکنین؟یکسال هست بدنسازی میرم قد 180،وزن 80 عضله زدم ولی بدون مکمل،،خواستم نظر کلی رو بدین ممنون میشم🙏

          1. تولید محتوا تن ورز گفت:

            سلام. وقت بخیر. اگر محصول اصل و ارژینال باشد می‌توانید از این مکمل استفاده کنید.

    9. میثم گفت:

      بهترین زمان مصرف وی ایزوله کی هست

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی بهترین زمان مصرف وی ایزوله، صبح به صورت ناشتا، قبل و بعد از تمرین است.

    10. علی گفت:

      سلام خسته نباشین ببخشین من بدنسازی کارمیکنم ولی یکم شکم و پهلو دارم میخوام اوناروآب کنم بعد عضله سازی کنم به نظرشما ازچی استفاده کنم؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز انتخاب نوع مکمل بستگی به دانستن شرایط بدنی شما به صورت کامل دارد. ولی اگر درصد این شکم و پهلو زیاد نیست می‌توانید از ترکیب ال کارنیتین با کافئین یا CLA استفاده کنید.

    11. فریما گفت:

      سلام چاغی من بصورت گلابی شکله یعنی شکم و پهلو دارم 21سالمه دخترم میخوام بدنسازی رو شروع کنم بروتئین وی ایزوله خوبه واسم؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی پروتئین وی برای شما مکمل خوبی است. ولی باید دقت داشته باشید که این محصول باعث کاهش وزن نمی‌شود. اگر به دنبال کاهش درصد چربی‌های خود هستید در کنار پروتئین وی می‌توانید از ال کارنیتین، کافئین یا سی ال آ استفاده کنید.

    12. بهنام گفت:

      سلام من برای حجم تو انتخاب بین دو پروتیین ایزوله و معمولی شک دارم…ب نظر شما وی ایزوله حجم باکیفیت تری نسبت ب وی معمولی نمیده؟؟؟قدم ۱۸۳ و وزنم ۷۹

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز پروتئین وی ایزوله معمولا در زمان‌های انتهایی مربوط به مسابقات استفاده می‌شود و نیازی به مصرف وی ایزوله در این زمان ندارید.

    13. مجتبی گفت:

      سلام من یک ماه هست میرم باشگاه وزنم ۱۷۳ و قدم ۷۸ کیلو چه مکملی مصرف کنم بدنم عضله ای بشه

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز شما بسته به شرایط بدنی خود که باید به طور کامل از آن مطلع بود و همچنین هدف نهایی که به دنبال آن هستید، مکمل‌های خود را انتخاب کنید.
        می‌توانید از پروتئین وی و گلوتامین و بی سی ای ای استفاده کنید.

    14. مهدی بالال گفت:

      سلام و خسته نباشید،من ۱۸ سالمه چند ماهه ک دارم کارم میکنم و بدنم تقریبا فرم گرفته، برای حجم وی ایزوله برام خوبه؟؟؟و برای یکماه استفاده چند کیلویی مناسبه،قد ۱۷۶ وزن ۷۳.مرسی

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی انتخاب نوع مکمل‌ها بستگی به دانستن شرایط بدنی شما به طور کامل دارد. ولی وی ایزوله برای شما چندان الزامی نیست. شما می‌توانید از وی‌ها معمولی استفاده کنید و یا برای افزایش حجم از گینر بهره بگیرید.

    15. علی گفت:

      سلام من 19 سالمه تازه میخوام بدنسازی رو شروع کنم میخوام زود نتیجه بگیرم از چه مکمل هایی باید استفاده کنم قد190وزن 62 مکمل خوب واسه کل بدن

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی شما باید در ابتدا رژیم غذایی خود را درست کنید و در کنار آن از گینر و کراتین بهره بگیرید تا افزایش حجم داشته باشید. اضافه کردن گلوتامین نیز در این امر موثر است.

    16. رضا علیپور گفت:

      سلام .من دیابت دارم و دوماه دارم باشگاه میرم بدنم خوب شده و یک دوره مکمل که گینر و گلوتامین وبی سی ای باشه خوردم اما زیاد بدنم رو نیومد الانم در دوره پاکسازی هستم میخواستم بدونم چه نوع مکملی وچه نوع مارکی میتونم مصرف کنم ک باعث افزایش حجم بشه

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی شما باید برای افزایش حجم ابتدا رژیم غذایی و برنامه تمرینی مناسبی داشته باشید. در کنار رژیم غذایی مناسب می‌توانید از گینر، کراتین، آمینو اسید و گلوتامین بهره بگیرید.

    17. علی اصغر گفت:

      سلام. من کشتی گیرم وزنم ۸۱ قدم ۱۷۳ میخوام بدونم میتونم وی ایزوله رو همراه گلوتامین و پمپ مصرف کنم یا نه

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی محصولاتی را که نام بردید مکمل‌های مناسبی برای شما هستند. می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

    18. رضا جوادي گفت:

      عرض ادب و احترام
      من ٣٣سالمه و ٥ ماهه بدنسازي كار ميكنم وزنم ٨٥ و قدم ١٨٦ وي ايزوله گلو تامين و امينو ميخوام استفاده كنم
      ميخواستم ببينم پيشنهادتون چيه و اينكه طريقه مصرفشون چطوره اياميتونم با اينا كراتين هم استفاده كنم
      سپاس از شما

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز انتخاب نوع مکمل‌ها بستگی به شرایط بدنی شما و هدف شما دارد. ولی در ماهیت مصرف کراتین در کنار این محصولات مشکلی را ایجاد نمی‌کند.
        شما وی را در صبح، قبل و بعد از تمرین استفاده کنید.گلوتامین را بعد از تمرین و قبل از خواب مصرف کنید. آمینو را نیز بعد از صبحانه، قبل از تمرین و بعد از تمرین استفاده کنید. تعداد مصرف آمینو نیز بستگی به نوع آن دارد.

    19. Mohammadreza mousavi گفت:

      سلام
      میخاستم ببینم من ده کیلو اضافه وزن دارم و ورزش هم میکنم رژیمم هستم حدود دوازده کیلو کم کردم آیا میتونم از پروتئین ایزولیت استفاده کنم در رژیم؟
      سایتتون عالی هست موفق باشید

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز شما می‌توانید از وی ایزوله در رژیم خود استفاده کنید.

    20. سجاد گفت:

      باسلام وعرض خسته نباشید
      من حدود2 ماه است که باشگاه میرم86کیلو وزن دارم و 166قد(چاق)
      حدود 65 کپسول از l-carnitine (lipo6) شرکت nutrex خوردم.
      برای کاهش وزن و عضله سازی به من پیشنهاد glutamine و bcaa و ال کارنیتین= یا = whey و amino acid و ال کارنیتین شده
      پیشنهاد شما کدام و یا اگر غیر از این هست راهنماییم کنید
      ممنون از وقتی که گذاشتید

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی برای کاهش وزن خود ابتدا باید رژیم غذایی و برنامه تمرینی مناسبی داشته باشید. در کنار آن می‌توانید از مکمل های پروتئین وی، ال کارنیتین، کافئین و گلوتامین استفاده کنید.

    21. ایمان گفت:

      سلام. من وزنم حدود ده کیلو اضافه بود کم کردم. الان فقط میخام حجم بگیرم نه وزن. بهم پروتیین وی معرفی کردن. شما چه پیشنهادی دارین

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز برای آن‌که افزایش وزن نداشته باشید می‌توانید از پروتئین وی استفاده کنید.

    22. nima گفت:

      باسلام مخواستم ببینم میشه مکمل وی ومکمل پمپ راباهم استفاده کنم وچه وقت استفاده کنم؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز می‌توانید پروتئین وی و پمپ را در یک دوره مصرف کنید. پروتئین وی را صبح، قبل از تمرین و بعد از تمرین می‌توانید مصرف کنید. پمپ را نیز 15 تا 20 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.

    23. Abbas گفت:

      سلام وقت بخیر . من پروتیین وی پلاتیوم 100 دارم برای شرکت ماسل تک هست . ایا با مصرفش وزنم اضافی میشه ؟ قدم 191 و وزنم 65 سنم هم 19 سال

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز پروتئین وی برای شما افزایش وزن چندانی نخواهد داشت. با توجه به کمبود وزنی که دارید باید از گینر استفاده کنید و در کنار آن از کراتین نیز بهره بگیرید.

    24. میلاد گفت:

      سلام دوست عزیز من بیش از ۱۸ ماه بصورت منظم در حال وررزش بدنسازی هستم و درصد چربی زیر جلدیم تقریبا ۲۰ میباشد و فعلا در خارج از ایران ساکنم من بین وی ایزوله آل مکس و وی گلد معمولی مردد شدم من الان هیکلم فیت و مقدار کمی زیرشکم دارم و رژیم غذایی رو رعایت کرده آیا وی ایزوله برای تثبیت و نهایتا کات کردن موثر تر از وی گلد نیست؟
      سپاس از ادمین❤

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی مصرف وی ایزوله معمولا در رژیم‌های بسیار سخت یا مسابقه‌ای استفاده می‌شود و خیلی الزامی به مصرف وی ایزوله در زمان کات برای افرادی که در این شرایط نیستند، نمی‌باشد.
        البته که وی گلد نیز شرایط بسیار نزدیکی به وی ایزوله دارد و بسیار وی با کیفیت و مناسبی برای زمان کات است.

    25. مجید گفت:

      سلام، من۶ ماهه مرتب بدنسازی کار میکنم وزن ۹۰ و قد ۱۸۴ هست احساس میکنم بدنم اصلا حجم نمیگیره چه پروتئین باچه مارکی استفاده کنم برای حجم دهی وآیا آمپول تستوسترون انانتات۲۵۰ ، خوبه برای حجم دهی هفته ای یکبار بمدت ۷ هفته؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید،ممنونم

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز می‌توانید از پروتئین‌های وی با کیفیتی که در داروخانه‌ها موجود است مانند وی شرکت سایتک یا وی اپتیمم استفاده کنید. به هیچ‌وجه توصیه به مصرف استروئیدها نمی‌کنیم و بهتر است از مصرف آن‌ها اجتناب کنید.

    26. مهران گفت:

      سلام. من وزنم 85قدم 178کراتین نوترند مصرف میکنم ولی حجم خوب نمیگی رم چ نو ع مکملی استفاده کنم چ خوب حجم خشک بده بهم

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی به هر حال در دوره حجم شما نمی‌توانید به طور کامل با حجم خالص عضلانی بالا بیائید و اصولا واژه حجم خشک کلمه مناسبی نیست. شما می‌توانید در کنار کراتین از پروتئین وی و BCAA استفاده کنید.

    27. قاسم گفت:

      سلام
      من مشکل کبد دارم بیماری به نام کولانژیت یعنی اختلال در مجاری صفراوی . آیا میتونم از وی ایزوله استفاده کنم
      و اینکه وزن من ۸۰ قدم ۱۷۵ می باشد سنم هم ۲۸
      تشکر و سپاس

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست گرامی چون در این نوع اختلال ممکن است آنزیم‌های کبدی دچار تغییرات باشند حتما قبل از مصرف باید یک چکاپ کامل دهید و با پزشک خود مشورت کنید.

    28. هادی گفت:

      سلام ممنون از سایت خوبتون
      من 28سالمه قدم 181سانت وزنم 63کیلو هستش الان نزدیک به 5ساله همین وزن رو دارم.
      بنده به شیر ولبنیات و ادویه جات حساسیت دارم.
      بهتریت پروتئین برام چیه ؟ افزایش وزن و حجم.
      ممنون

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز شما باید از مکمل‌هایی که حاوی پروتئین‌های دیگر مانند گوشت است استفاده کنید. شما از گینرهایی استفاده کنید که دارای پروتئین بیف به جای وی باشند.

        1. هادی گفت:

          سلام
          بهترین مارک های موجود تو بازار برای پروتئین بیف کدوم مارک هستند.

          1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

            سلام. دوست گرامی شما می‌توانید از محصولات بیف شرکت سایتک یا فیت فاکس استفاده کنید.

    29. نیما گفت:

      سلام،من یک فوتبالیست با قدر 167و وزن50کیلو هستم و شرایط بدنی خوب و مطلوبی دارم و ۱ ماهه ک کار با وزنه رو شروع کردم ولی از قبل در خانه کار میکردم میخواستم بپرسم پروتویین وی ۱۰۰ گلد استاندارد بخرم یا شما پیشنهاد دیگه ای دارید؟

      بعد یه سوال دیگه پروتوئین ۱۰۰گلد استاندارد اصل یا بهترین برند ایزوله و هیدرولیزه رو داره ؟؟؟

      1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز شما می‌توانید از پروتئین وی گلد استاندارد استفاده کنید. اپتیمم محصول دیگری نیز به نام هیدرو وی دارد که پروتئین ایزوله است و البته از آن محصول نیز می‌توانید بهره بگیرید ولی الزامی در مصرف این مدل از وی برای شما نیست.

    30. شراره گفت:

      ممنوناز مطالب جالبتون

      1. محمد گفت:

        سلام من چند ماهه باشگاه ميرم سن ٣١ قد ١٧١ هستم..تا حالا مكمل مصرف نكردم الانم حجمم خوبه ولي ميخام گنده تر بشم.،وي ايرو به اضافه كراتين ماسل گروس گرفتم به نظرتون بدرد من ميخوره.. ممنون ميشم

        1. تولید محتوا تن ورز گفت:

          سلام. دوست عزیز معمولا در زمان حجم اگر درصد چربی بالایی نداشته باشید از گینر استفاده کنید و در کنار آن از کراتین بهره بگیرید.

    31. شراره گفت:

      جالب بود

    32. شراره گفت:

      سپاس از مطالب جالبتون

    33. سارا گفت:

      سلام ازسایت خوبتون تشکرمیکنم،میخواستم بدونم،وی ایزوله با امینو پلاس۶۸۰۰چه فرقی داره؟بعد اینکه ازمطالبی که خوندم،متوجه شدم بطورمثال یک پیمانه وی ایزوله۳۰گرم پروتعین داره،اگه بخواهیم قرصش رو مصرف کنیم هر عددقرص حاوی چندگرم پروتعین هست؟چون من قرص باشه برام راحت تره باطعم پودرهامشکل دارم،ممنون

    34. احمدی گفت:

      باسلام من میتونم وی وایزووی روباهم مصرف کنم.جواب دهی بهتراست.افزایش حجم خوبی میدهد

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز دلیل مصرف همزمان این دو چیست؟ شما وی ایزوله را مصرف می‌کنید برای جذب سریع‌تر پس دلیل مصرف وی با آن چیست؟ بسته به هدفی که دارید یکی از این دو نوع وی را انتخاب و مصرف کنید.

    35. mohamad گفت:

      سلام کسایی ک فشار خون دارن میتونن از پروتیئن وی ایزوله استفاده کنن؟

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز افرادی که فشارخون دارند می‌توانند از پروتئین وی استفاده کنند. البته بهتر است قبل از مصرف با پزشک نیز مشورت کنید.

    36. mohamad گفت:

      سلام. ۲۸ سال دارم قد ۱۷۰ وزنم ۷۲ کیلو چه پروتئینی پیشنهاد میکنید؟ طریقه مصرفشم لطف میکنید؟ چن ساله ورزش میکنم ولی تا حالا هیچ مکملی استفاده نکردم.

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز توصیه به مصرف مکمل باید با اطلاع دقیق از شرایط بدنی فرد باشد. ولی ظاهرا شما کمبود وزن ندارید. می‌توانید از پروتئین وی استفاده کنید.در طول روز سه مرتبه، بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب، قبل از تمرین و بعد از تمرین آن را مصرف کنید.

    37. محمد گفت:

      ببخشيد وزنم ٨٣ كيلوهه.،طريقه مصرفشم بگين ممنون ميشم

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز بهترین زمان مصرف صبح، قبل از تمرین و بعد از تمرین می‌باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *