برنامه تمرین بدنسازی بانوان تن‌ورز بر اساس تجربه تیم مربیان تن‌ورز و متناسب با شرایط بدنی ویژه خانم‌های محترم طراحی شده است. بانوان محترم علاوه بر برنامه‌های ورزش در منزل می‌توانند در صورت نیاز از این برنامه‌های تخصصی استفاده کنند.

انواع برنامه‌های تخصصی بدنسازی بانوان

این برنامه‌ها شامل چند برنامه تمرینی آنلاین می‌باشد که به صورت کاملا اختصاصی برای بانوان طراحی شده است.

برنامه بدنسازی بانوان

این برنامه تمرین بانوان با هدف فرم دهی عضلات بانوان و کاهش چربی بدن در مدت ۶ هفته طراحی شده است. انجام سه جلسه تمرین با برنامه تمرینی مجزا در هر هفته از نکات کلیدی این برنامه می‌باشد. شما برای انجام این برنامه تمرینی نیاز به آمادگی بدنی اولیه رو دارید. در صورتی که از سطح آمادگی بدنی مطلوبی برخودار نیستید پیشنهاد می‌شود از سایر برنامه‌های ورزش در خانه تن ورز استفاده کنید.

برنامه مقدماتی افزایش حجم باسنبرنامه افزایش حجم باسن مقدماتی

این برنامه تمرین بدنسازی بانوان برای فرم‌دهی عضلات باسن مناسب بوده و نیاز به تچهیزات باشگاهی ندارد. شما با دمبل و کش ورزشی قادر به انجام این تمرینات می‌باشید. این برنامه تمرینی به مدت ۴ هفته و با دو جلسه تمرین در هفته برای شما طراحی شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر برنامه افزایش حجم باسن را مطالعه نمایید.

برنامه افزایش حجم باسن پیشرفته

جدول زمانبندی برنامه افزایش حجم باسن پیشرفتهاین برنامه آنلاین بدنسازی را لازم است با تچهیزات باشگاهی انچام دهید. شما برای انجام این تمرینات به سطح امادگی بدنی اولیه نیاز دارید. در صورت نیاز بهتر است ابتدا با برنامه افزایش حجم باسن مقدماتی تمرینات فرم دهی باسن را شروع کنید. این برنامه تمرینی بانوان نیاز به تمرینات حداقل ۴ هفته و هر هفته دو جلسه تمرین دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برنامه افزایش حجم باسن  را مطالعه نمایید.

برنامه تناسب اندام بانوان

این برنامه تمرین بدنسازی بانوان به منظور فرم دهی به عضلات بدن و رسیدن به یک فرم بدنی جذاب طراحی شده است. برای انجام این برنامه تمرینی نیاز به سطح آمادگی مطلوب و تجهیزات باشگاهی دارید. این برنامه تمرین شامل ۴ جلسه تمرین مجزا می‌باشد که به مدت ۴ هفته و هر هفته ۴ جلسه انجام می‌شود.

برنامه چربی سوزی بانوان

این برنامه چربی سوزی با تمرکز بر حذف چربی زاید بدن و فرم دادن به عضلات و زببایی اندام بانوان طراحی شده است. برنامه چربی سوزی بانوان یک برنامه پیشرفته بدنسازی می‌باشد که نیاز به تجهیزات باشگاهی و سطح آمادگی بدنی مطلوب دارد. این برنامه تمرینی در ۳ جلسه تمرینی مجزا به مدت ۴ هفته و هر هفته ۳ جلسه تمرینی طراحی شده است.

جدول زمان بندی برنامه چربی سوزی بانوان پیشرفتهدر صورت تمایل می‌توانید با تکمیل فرم اطلاعاتی زیر هر کدام از این برنامه‌های تمرینی را درخواست دهید. پس از تکمیل مراحل سفارش برنامه تمرینی و مشخصات رمز عبور به نشانی ایمیل شما ارسال می‌شود.



N:1628