معرفی برنامه پیشرفته چربی سوزی بانوان

برنامه چربی سوزی بانوان با هدف کاهش وزن و افزایش چربی سوزی توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. برنامه تمرین چربی سوزی بانوان شامل 3 برنامه متفاوت در هفته و در مجموع 29 حرکت است. این حرکات تمام عضلات بدن را درگیر می‌کنند. تمرینات در این سطح تنها به 60 دقیقه زمان نیاز دارند. در ادامه شما را با این برنامه تمرین بدنسازی آنلاین بانوان آشنا می‌کنیم.

برنامه چربی سوزی بانوان تن‌ورز مناسب چه افرادی است؟

این یک برنامه تمرین چربی سوزی بانوان برای تمام ورزشکاران دارای سابقه تمرینی که در سطح مبتدی قرار نمی‌گیرند، مناسب است. کاهش وزن علاوه بر افزایش سلامت بدنی به بهبود کارکرد عضلات و تناسب‌اندام نیز کمک می‌کند.

برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است که برنامه تمرین لاغری بانوان را در کنار یک رژیم غذایی اصولی و غنی از درشت مغذی‌ و ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن استفاده کنید. هم‌چنین در کنار انجام برنامه چربی سوزی و تغذیه، حتماً ریکاوری مناسب داشته باشید.

می‌توانید برای دریافت برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن از تیم مربیان تن‌ورز کمک بگیرید.

معرفی برنامه چربی سوزی بانوان در باشگاه تن‌ورز

برنامه تمرین آنلاین بدنسازی بانوان با هدف چربی سوزی در سطح پیشرفته برای چهار هفته و هر هفته سه جلسه تمرین طراحی شده است. تن‌ورز به شما پیشنهاد می‌کند که این تمرینات را به صورت یک روز در میان انجام دهید. هم‌چنین به منظور حداکثر کارآیی و درگیری تمام عضلات بدن، این برنامه تمرینی در سه برنامه متفاوت FL1-Fl2-Fl3 طراحی شده‌ است.

جدول برنامه چربی سوزی بانوان

مدت زمان و تجهیزات مورد نیاز برنامه تمرین چربی سوزی بانوان

شما برای انجام برنامه تمرین کاهش وزن بانوان به تجهیزات باشگاهی و 60 دقیقه زمان در هر جلسه نیاز دارید. نوشیدن آب به صورت جرعه جرعه در بین تمرینات را فراموش نکنید. هم‌چنین دقت داشته باشید که هیچ‌کدام از تمرینات را حذف یا تغییر ندهید. ترتیب حرکات ورزشی را نیز جابه‌جا نکنید.

برای دریافت برنامه آنلاین بدنسازی چربی سوزی و عضله سازی کافی است فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید. پس از آن دسترسی شما برای استفاده از برنامه از طریق ایمیلی که به شما ارسال می‌شود، فعال می‌شود. در تکمیل اطلاعات خود دقت کنید.

جمع‌بندی

برنامه چربی سوزی بانوان با هدف کاهش وزن در سطح حرفه‌ای برای بانوان ورزشکار توسط تیم تن ورز طراحی شده است. شما با درخواست برنامه تمرین چربی سوزی یک برنامه یک‌ماهه تخصصی دریافت خواهید کرد. با این برنامه علاوه بر چربی سوزی، تناسب‌اندام و عضله سازی را به همراه خواهید داشت.

تمرینات مناسب باشگاه طراحی شده‌اند و تنها به 60 دقیقه زمان برای درگیری کل عضلات بدن نیاز است. پیشنهاد ما به شما انجام تمرینات به صورت یک روز در میان می‌باشد. موفق باشید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...


N:1687


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *