برنامه بدنسازی نوجوانان یک برنامه افزایش حجم و وزن ویژه نوجوانان می‌باشد که توسط تیم مربیان تن‌ورز به منظور افزایش وزن در این سن طراحی شده است. وزن مناسب به سلامت بدن و رشد بهتر نوجوانان کمک می‌کند. در نتیجه اگر کمبود وزن دارید؛ به شما برنامه افزایش حجم نوجوانان را توصیه می‌کنیم. این تمرینات مختص سه روز در هفته طراحی شده است. برنامه افزایش وزن نوجوانان به تجهیزات باشگاهی نیاز دارد.

برای آشنایی بیشتر با راهنمای تخصصی بدنسازی نوجوانان، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

برنامه بدنسازی برای نوجوانان مناسب چه افرادی است؟

این برنامه تمرینی نوجوانان برای افرادی طراحی شده است که کمبود وزن و عضله دارند. این تمرینات نیاز به آمادگی بدنی ندارد و یک برنامه بدنسازی مبتدی برای نوجوانان نیز محسوب می‌شود. در نتیجه اگر تا به حال ورزش نکرده‌اید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این برنامه بدنسازی برای نوجوانان استفاده کنید. همچنین لازم است که در کنار برنامه تمرینی مناسب، رژیم غذایی اصولی را نیز رعایت کنید. یک برنامه تغذیه‌ای افزایش حجم باید شامل تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن باشد.

شما می‌توانید در هر سطح تمرینی، مبتدی تا پیشرفته از مشاوره مربیان متخصص تن ورز برای دریافت برنامه تمرین بدنسازی یا برنامه رژیم غذایی اکمک بگیرید.

معرفی برنامه بدنسازی نوجوانان

برنامه تمرین بدنسازی برای نوجوانان

برنامه افزایش حجم نوجوانان برای سه روز در هفته طراحی شده و شامل سه برنامه تمرینی تخصصی IB1، IB2 و IB3 می‌باشد. تعداد تمرینات برنامه تمرین افزایش حجم و وزن نوجوانان جمعاً 23 حرکت است و تمام عضلات بدن را درگیر می‌کند.

برای کسب نتیجه بهتر در عضله سازی و بدنسازی نوجوانان، تمرینات را به صورت یک روز در میان انجام دهید. همچنین خواب و استراحت کافی در شبانه‌روز را فراموش نکنید.

جدول برنامه افزایش حجم و وزن نوجوانان

برنامه بدنسازی حجمی برای نوجوانان به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

برنامه تمرین بدنسازی نوجوانان تنها 60 دقیقه از شما زمان می‌گیرد و برای تمرین در باشگاه طراحی شده است. بنابراین لازم است امکان دسترسی به باشگاه بدنسازی یا تجهیزات باشگاهی را داشته باشید.

نحوه دریافت برنامه بدنسازی نوجوانان

برای دریافت برنامه آنلاین بدنسازی کافی است فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید. در وارد کردن اطلاعات دقت کافی را داشته باشید. برنامه طی حداکثر ۲۴ ساعت به صورت خودکار به نشانی ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت حتما از درست بودن ایمیل خود مطمئن شوید و بخش junk ایمیل را نیز کنترل کنید. در غیر این صورت با بخش پشتیبانی جهت راهنمایی تماس حاصل کنید.

تمرینات برنامه بدنسازی برای نوجوانان

این برنامه تمرینی شامل ۳ جلسه تمرین هفتگی با تمرینات اختصاصی مجزا برای هر جلسه برای افزایش وزن و حجم می‌باشد. جلسه اول تمرینات IB1‌ انجام می‌شود که خود شامل ۷ حرکت تمرینی می‌باشد. جلسات تمرین IB2 و IB3 نیز هر کدام شامل ۸ حرکت تمرینی می‌باشد. در ادامه یکی از این تمرینات آورده شده است.

نام حرکت:  دیپ با دستگاه

تعداد تمرین: ۳ ست ۱۰ تایی

آموزش حرکت:

روی دستگاه دیپ بنشینید، دستگیره‌های کناری را بگیرید، این وضعیت شروع حرکت می‌باشد. با فشار عضلات پشت بازو دستگیره‌ها را به سمت پایین بکشید. کمی مکث، سپس به وضعیت شروع حرکت برگردید.

این تمرین را برای تقویت عضلات پشت بازو- بخش پائین سینه  در 3 ست 10 تایی انجام دهید.

دیپ با دستگاه

جمع‌بندی

برنامه افزایش حجم و وزن نوجوانان با هدف افزایش وزن در سنین نوجوانی طراحی شده است. این تمرینات مخصوص باشگاه بوده و تنها به 60 دقیقه زمان نیاز دارد. برنامه بدنسازی نوجوانان علاوه بر تناسب‌اندام، منجر به عضله سازی و افزایش وزن عضلانی می‌شود که سلامت بدن را نیز ارتقا می‌دهد. این برنامه تمرینی شامل سه برنامه تخصصی بوده و باید به صورت یک روز در میان انجام شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 رای)

Loading...


N:1686


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *