برنامه افزایش استقامت پا

برنامه افزایش استقامت پا برای درگیری کل عضلات پا و افزایش استقامت عضلات پا توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. تمرینات افزایش استقامت عضلات پا شامل دو برنامه تخصصی EQ1 و EQ2 بوده و مجموعاً 12 حرکت تخصصی دارد. این برنامه در هر جلسه تمرین تنها به 60 دقیقه زمان نیاز دارد. جهت آشنایی بیشتر با این برنامه آنلاین در تن‌ورز  با ما همراه باشید.

برنامه تمرین افزایش استقامت عضلات پا در تن‌ورز مناسب چه افرادی است؟

ممکن است هدف شما از انجام تمرینات بدنسازی علاوه بر تناسب اندام، افزایش استقامت باشد. در این صورت این برنامه تمرینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه برای افراد حرفه‌ای است و نیاز به تجهیزات باشگاهی دارد.

معرفی برنامه افزایش استقامت عضلات پا

یکی از مزایای برنامه تمرینات استقامتی در تن ورز، درگیری کل عضلات پا شامل سرینی (باسن)، پشت پا (همسترینگ)، چهار سر ران و… است. این برنامه شامل دو برنامه تخصصی EQ1 و EQ2 می‌باشد. هرکدام از این برنامه‌ها دارای 6 حرکت تخصصی است و مجموعاً 12 حرکت را شامل می‌شوند.

این برنامه برای دو روز تمرین در هفته و برای مدت یک ماه طراحی شده است. پیشنهاد می‌کنیم تمرینات استقامتی را در دو روز با فاصله از هم هم‌چون شنبه و سه‌شنبه انجام دهید. بدین ترتیب ریکاوری عضلات و کارآیی تمرینات شما افزایش می‌یابد. تمرینات افزایش استقامت پا تنها به یک ساعت زمان احتیاج دارد.

جدول برنامه افزایش استقامت عضلات پا

دریافت برنامه افزایش استقامت عضلات پا

برای دریافت برنامه بدنسازی فرم انتهای صفحه را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایید. پس از آن امکان دانلود برنامه برای شما فراهم می‌شود. دقت نمایید این برنامه به صورت خودکار پس از تکمیل مراحل پرداخت به نشانی ایمیل شما ارسال می‌گردد. بنابراین در تکمیل نشانی ایمیل و شماره همراه خود دقت لازم را داشته باشید. در صورتی که ۲۴ ساعت بعد از پرداخت برنامه به نشانی شما ایمیل نگردید لطفا بعد از اطمینان از صحت نشانی وارد شده در فرم و کنترل بخش Junk ایمیل خود با بخش پشتیبانی تن ورز تماس حاصل نمایید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

تمرینات افزایش استقامت عضلات پا

این کی برنامه ورزش برای تقویت عضلات پا در خانه نیست. شما لازم است به تجهیزات باشگاهی دسترسی داشته باشید تا بهترین تمرینات افزایش استقامت عضلات پا را انجام دهید. برای آشنایی بیشتر یکی از تمرینات در ادامه آورده شده است.

نام حرکت: باکس جامپ

هدف: افزایش استقامت عضلات جلوی ران – پشت پا- باسن – ساق

تعداد حرکت: ۳ ست ۱۲ تایی

آموزش حرکت:

در مقابل یک جعبه قرار بگیرید. پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. به حالت اسکات پائین بروید و سپس در حین بالا آمدن به روی جعبه بپرید. سپس به حالت اول بازگردید.

باکس جامپ

برای رسیدن به افزایش استقامت، انجام تمرینات بدنسازی به تنهایی کافی نیست. بلکه لازم است تا در کنار آن حتماً از رژیم غذایی غنی و کامل بهره‌مند شوید. یک برنامه غذایی کامل شامل تمام درشت مغذی‌ها و ریزمغذی‌ها است. شما می‌توانید برای دریافت برنامه غذایی بدنسازی خود از مربیان تن‌ورز کمک بگیرید.

جمع‌بندی

برنامه تمرین پا به‌منظور افزایش استقامت تمامی عضلات پا از جمله سرینی، همسترینگ و… طراحی شده است. این برنامه تمرین آنلاین به 60 دقیقه زمان در باشگاه نیاز دارد. همچنین این برنامه مناسب تمام ورزشکاران آقا و خانم است. این تمرینات افزایش استقامت ویژه دو روز تمرین در هفته و به مدت یک ماه می‌باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 رای)

Loading...


N:1680


در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *