اخبار

اکبر فراهانی: استفاده از لوگوی فدراسیون بدون اخذ مجوز جرم است

  • رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در صورت مشاهده استفاده از آرم و لوگوی فدراسیون توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، با آن‌ها برخورد خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.
     

    اکبر فراهانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص استفاده از آرم و لوگوی این فدراسیون توسط اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار کرد: استفاده از آدرس، آرم و لوگوی انحصاری فدراسیون بدون کسب مجوز، جرم محسوب می شود و تجار، افراد حقیقی و حقوقی حق استفاده از آن را ندارند. اگر شخصی آن را جعل نموده و یا به هر نحوی که به حقوق و منافع فدراسیون ضرری وارد شود به کار برد مجرم شناخته می‌شود و برابر قانون مجازات می‌گردد.

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: اگرافراد(پیشکسوت، داور، مربی، ورزشکار، باشگاه‌ها و غیره) در امور خود از جمله گروه‌های فضاهای مجازی و کانال‌های تلگرامی از آرم، لوگو و آدرس فدراسیون استفاده نمایند مرتکب جرم شده و فدراسیون بعنوان مدعی آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی و پیگرد قانونی خواهد داشت

    وی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از اشخاص حق استفاده از آرم و لوگوی فدراسیون را نداشته و چنان‌چه مشاهده شود، فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *