اخبار

با موافقت رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ 2 کارت حرفه ای جام الماس خلیج فارس به قهرمانان فیزیک تعلق گرفت

  • با پیشنهاد اعضای ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس و موافقت رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چهار کارت حرفه ای در نظر گرفته شده برای این رقابت‌ها به قسمت مساوی به قهرمانان رشته‌های پرورش اندام و فیزیک اهدا می شود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ روز سه شنبه سیزدهم مهرماه، ناصر پورعلی فرد با اشاره به این‌که فدراسیون جهانی بدنسازی بواسطه جایگاه ویژه بدنسازی ایران موافقت کرده که به‌ جای 2 کارت حرفه ای در جام الماس خلیج فارس 4 کارت حرفه ای به قهرمانان و برترین‌های این مسابقات اهدا کند، گفت: با توجه به رشد و پیشرفت رشته فیزیک و اقبال عمومی که به این رشته وجود دارد و با همفکری دوستان در ستاد برگزاری جام الماس خلیج فارس، تصمیم بر این شد تا 2 کارت برای قهرمانان پرورش اندام و 2 کارت برای قهرمانان فیزیک تعلق بگیرد.

    رییس فدراسیون بدنسازی در پاسخ به این سئوال که کارت حرفه ای بر چه اساس و چه مکانیزمی به برترین‌های جام الماس خلیج فارس تعلق می گیرد، گفت: طبیعی است که قهرمان قهرمانان (اورال) فیزیک و پرورش اندام صاحب کارت حرفه ای خواهند شد و دو کارت دیگر به نفرات دوم اورال هر رشته اهدا خواهد شد.

    رییس ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس با اشاره به تعداد ثبت نام صورت گرفته در روز اول گفت: انتظار می رود استقبال جام دوم الماس بمراتب بیشتر از اولین دوره آن باشد.

    پورعلی فرد همچنین گفت: با توجه به حضور رییس فدراسیون جهانی در تهران بنا داریم مجمع عمومی فدراسیون را با حضور دکتر رافائل برگزار کنیم. نامه برگزاری مجمع به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا پس از تایید نهایی، مقدمات برگزاری مجمع فراهم آید.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *