اخبار

برگزاری سمینارهای 25 امتیازی برنامه نویسی تغذیه و طراحی تمرین

  • سمینار "برنامه‌نویسی تغذیه با توجه به تیپ‌های بدنی در بدنسازی" و "برنامه‌نویسی و طراحی تمرین با توجه به تیپ‌های بدنی در بدنسازی" ویژه بانوان و آقایان 7 و 8 اردیبهشت ماه در محل کانون توحید برگزار می‌شود.
     

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سمینارهای "برنامه‌نویسی تغذیه با توجه به تیپ های بدنی در بدنسازی" روز پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه و "برنامه‌نویسی و طراحی تمرین با توجه به تیپ های بدنی در بدنسازی" جمعه 8 اردیبهشت ماه با تدریس دکتر الیاس کوثری برگزار می شود.

    گفتنی است، این سمینارها در محل کانون توحید واقع در میدان توحید خیابان پرچم ساعت 9 لغایت 16 برگزار می شود و هرکدام از سمینارها شامل 25 امتیاز فدراسیون است و پیش نیاز دوره های مربیگری درجه 2 و 3 بدنسازی و پرورش اندام می باشد.

    مدارک لازم:
    – کارت ملی

    اصل فیش واریزی به مبلغ 100 هزار تومان به شماره حساب 0106361522005 بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی 

    لازم به ذکر است رعایت پوشش کامل اسلامی (مانتو، شلوار، مقنعه) برای بانوان الزامی می باشد.

    در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا می شود

    با توجه به اینکه اولین دوره مربیگری درجه 2 بدنسازی بانوان در تیر ماه سال جاری برگزار می شود، دکتر ناصر امیری مسئول کمیته آموزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: به ازای داشتن هر 25 امتیاز آموزشی بیشتر از آئین نامه آموزش فدراسیون، یک ماه و نیم از فاصله زمانی 3 سال جهت حضور دوره مربیگری درجه 2 کسر خواهد شد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *