اخبار

برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی مچ اندازی

  • نخستین دوره رقابت‌های بین المللی مچ اندازی 9 شهریور ماه با حضور کشورهای همسایه به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود.
     

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بنا به درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و موافقت این فدراسیون رقابت‌های بین‌المللی مچ اندازی با حضور 5 کشور همسایه در دو سطح آماتور و پیشرفته طی روزهای 9 لغایت 11 شهریور ماه به میزبانی شهرستان شاهین دژ برگزار می گردد.

    وزن کشی و ورود تیم‌ها سه‌شنبه 9 شهریور ماه می باشد و مسابقات سطح آماتور در دو دسته چپ و راست دست در اوزان 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100، 110 و +110 کیلو گرم برگزار می شود.

    همچنین ورزشکاران سطح حرفه ای مسابقات بین المللی مچ اندازی در اوزان 65، 75، 85، 100 و +100 پیگیری می شود.

    ورزشکاران راست دست سطح آماتور چهارشنبه 10 شهریور ماه ساعت 8 صبح و راست دست های سطح پیشرفته ساعت 21 همان روز به رقابت خواهند پرداخت

    چپ دستهای سطح آماتور روز پنجشنبه 11 شهریور ماه ساعت 8 صبح و چپ دست مقطع پیشرفته این رقابت های ساعت 21 همان روز به مصاف حریفان خود می روند.

    شایان ذکر است، به نفرات اول تا سوم مقطع آماتور رقابت های بین المللی مچ اندازی علاوه بر حکم و مدال، جواز حضور در سطح پیشرفته نیز داده می شود. همچنین به نفرات چهارم تا ششم حکم تعلق می گیرد و به قهرمانان سطح پیشرفته جوایز بسیار نفیسی اهدا خواهد شد.

    در این رقابت‌ها علاوه بر ورزشکاران و قهرمانان کشورمان، ورزشکارانی از کشورهای روسیه، ازبکستان، آذربایجان، ترکیه و عراق نیز حضور دارند.

    علاقمندان می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با مهدی فلاح دبیر کمیته مچ اندازی استان آذربایجان غربی به شماره 09104104002 تماس حاصل نمایند.

    شایان ذکر است، این مسابقات با عنایت به تفاهم نامه مرزی استان آذربایجان غربی ثبت شده است و با موافقت مسئولین استانی و منطقه ای شورای برون مرزی انجام می شود.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *