اخبار

جعفر غفارنژاد: آمده ام تا توانایی ام را ثابت کنم

  • نماینده دسته وزنی 95 کیلو گرم تیم اعزامی پرورش اندام کشورمان به مسابقات آسیایی ژاپن گفت: دو سال پیش بدلیل مشکلاتی که برایم رقم خورد نتوانستم به مدال قاره ای برسم، اما امسال اوضاع متفاوت است.

    جعفر غفارنژاد ملی پوش پرورش اندام کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: امسال بدن بسیار آماده ای دارم. اکثر کارشناسان معتقدند که علاوه بر کسب قهرمانی در وزن خودم، می توانم به اوورالی آسیا دست یابم. البته همین مسئله مسئولیتم را سنگین تر کرده است.

    غفارنژاد در پاسخ به این سوال که چرا به یک وزن پایین تر آمده، گفت: در ابتدا چون وزن 95 کیلو گرم در بین اوزان اعلام نشده بود، برای حضور در وزن 100 کیلو گرم در حال آماده شدن بودم تا اینکه اطلاع دادند 95 کیلو گرم هم به اوزان مسابقات آسیایی اضافه شده است و چون بدنم برای این وزن آماده تر بود و بهتر نتیجه می دهد تصمیم گرفتم در 95 کیلو گرم بایستم.

    ملی پوش پرورش اندام کشورمان در ادامه افزود: سال ها است در این رشته فعالیت دارم و عضلات بدنم در کوران تمرین پخته شده و شلاق خورده است که این موضوع تاثیر زیادی در کسب نتیجه مطلوب دارد. در انتخابی هم به همین علت، اطمینان داشتم که می توانم نظر داوران و اعضای کمیته فنی را جلب کنم.

    وی یادآور شد: سال 2013 مسابقات آسیایی قزاقستان را به دلیل مشکلاتی با عنوان چهارمی به پایان رساندم، امسال آمده ام تا توانایی ام را ثابت کنم و بالاترین سکو را به نام خود ثبت کنم. همیشه می گویند بهترین را بخواه تا بهتر را بدست آوری.

    جعفر غفارنژاد با اشاره به این مطلب که مسابقات آسیایی در سطح ورزشکاران ایرانی نیست، افزود: پتانسیل ورزشکاران ایرانی بسیار بالا است و در مجموع ایران دراین رشته قدرت آسیا است و می دانم قهرمانی مجدد برای ایران است.

    نماینده وزن 95 کیلو گرم کشورمان در پاسخ به این سوال که چه نظری در رابطه با حضور نجدباقری به عنوان هم وزن در کنارش دارد، تصریح کرد: ما پیش از اینکه رقیب باشیم با یکدیگر دوست هستیم. هر دوی ما برای یک کشورهستیم و هر کدام موفقیتی که بدست آوریم برای افتخار وطن مان است. برایم خوشایند نیست که به هم تیمی ام به چشم رقیب نگاه کنم.

    غفارنژاد در پایان گفت: دعا می کنم ایران بتواند همانند سال های گذشته قهرمان شود و پرچم ایران را در سطح قاره کهن به اهتزار درآوریم تا دل همه را شاد کنیم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *