اخبار

در جلسه روسای کمیته های فداسیون بدنسازی؛ پورعلی فرد: رفتارهای خارج از چهارچوب پذیرفته نیست، برخورد می کنیم

  • اولین جلسه اداری کمیته‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور رئیس، دبیر و نواب رئیس فدراسیون در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

     







    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این جلسه ناصر پور علی فرد با اشاره به موفقیت‌های بدست آمده در سال‌های اخیر گفت: این موفقیت‌ها حاصل کار گروهی و اتحاد و انسجامی است که بین خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام و همکاری همه جانبه کمیته ها و روسای هیات های استانی است.



    رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر حفظ این اتحاد و همدلی افزود: در سال جاری چند رویداد مهم پیش رو داریم که باید همچون مسابقات آسیایی چین حضوری موفق در رقابت های جهانی داشته باشیم و همچنین رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس از دیگر رویدادهای مهم امسال است که باید در بهترین شکل برگزار شود.



    پورعلی فرد در بخش دیگری از صحبت هایش به امور آموزش اشاره کرد و گفت: کمیته آموزش روند بهتری را پیش گرفته است و در حال حاضر همه چیز قانونمند و طبق ضوابط اداری خوب پیش می رود. در بخش بانوان همان طور که قبلاً هم تاکید کردیم، فعالیت ها صرفاً در بخش آموزشی خواهد بود. بانوان زیادی در رشته ما فعالیت دارند و برای اینکه با اصول و علم روز بیشتر آشنا شوند شرایطی را برایشان فراهم کردیم تا با برگزاری کلاس های آموزشی دوره های مربیگری و دانش افزایی این امر محقق شود.



    وی خاطر نشان کرد: بعضاً به ما گزارش می شود که برخی از مربیان متاسفانه در فضای مجازی موارد فرهنگی، ورزشی و اخلاقی را رعایت نمی کنند. ما در مرحله اول تذکرات لازم را خواهیم داد و در صورت عدم رعایت و اصرار بر ادامه این روند قطعاً منجر به ابطال احکام مربیگری آنها می شود. ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم و مماشات هم بخرج نمی دهیم. ورزشکار و مربی که تحت پوشش فدراسیون فعالیت می کند، باید حد و مرزها را رعایت کند و طبق شرایط جامعه رفتار کند. رفتارهای خارج از چهارچوب به هیچ وجه برای ما پذیرفته نیست. فرقی هم نمی کند که شخص مورد نظر قهرمان ملی باشد یا یک ورزشکار یا مربی عادی.



    در این جلسه همچنین روسای کمیته ها گزارش کوتاهی از عملکرد ارائه دادند.

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش انذام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *