اخبار

در سومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون بدنسازی چه گذشت؟

  •  

    در سومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نتایج مسابقات جهانی، روند برگزاری جام الماس و برنامه های فدراسیون برای دهه مبارک فجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سومین جلسه سال 1394 فدراسیون روز سه شنبه سوم آذر ماه با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، محمد نصیری (نایب رئیس)، جلال نادمی (دبیر)، سید اکبر سید مومنی (خزانه دار) و حسین طلا، مجید نصیرپور، امیرحسین آزادی وفا و بابک جعفریان اعضاء هیات رئیسه در محل فدراسیون برگزار شد.

    بر اساس این گزارش، در جلسه هیأت رئیسه امروز گزارش کاملی از مسابقات جام الماس خلیج فارس و اعزام تیم به مسابقات جهانی، نتایج کسب شده و برنامه های دهه فجر ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    همچنین گزارشی از همکاری فدراسیون در هفته تربیت بدنی با وزارت ورزش و جوانان و همچنین همکاری با معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سمپوزیوم بین المللی بانوان ارائه گردید.

    در پایان سیستم نظارتی فدراسیون بر اعزام تیم تهران به مسابقات مستر المپیا مسکو تصویب شد و امور مربوط به اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات آسیایی که توسط اتحادیه برگزار می گردد، زیر نظر کمیته مربوطه انجام می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *