اخبار

دکتر نصیرپور: با موفقیت در رقابتهای آسیایی کام خانواده بزرگ بدنسازی را شیرین کنید

  • دکتر مجید نصیرپور، عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در اردوی ملی پوشان از آنان بعنوان سربازان ورزش ایران در رقابتهای آسیایی ژاپن یاد کرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر نصیر پور پیش از اعزام تیم ملی ایران به رقابتهای قهرمانی جهان، امروز با حضور در اردوی ملی پوشان در مجموعه ورزشی انقلاب ضمن بازدید از آخرین مراحل تمرینی اعضای تیم، در گفت و گو با مربیان در جریان آخرین وضعیت ورزشکاران قرار گرفت.

    دکتر مجید نصیر پور که به همراه ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به محل اردوی ملی پوشان پرورش اندام رفته بود، در این بازدید با تاکید بر اهمیت این رویداد مهم آسیایی برای ورزش ایران بویژه خانواده بزرگ و پرجمعیت رشته بدنسازی، به سختی ها و مرارت های فراوان قهرمانان این رشته در راه آماده سازی اشاره کرد و گفت: بدون شک شما قهرمانان بدنسازی ایران جزو آن دسته از قهرمانانی هستید که به دلیل شرایط خاص این رشته تمرینات فشرده و صد البته رژیم های غذایی طاقت فرسایی را پشت سر می گذارید و امیدوارم در پس این سختی ها با موفقیت و کسب عناوین درخور و شایسته کام خود و خانواده بزرگ بدنسازی را شیرین کنید.

    عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر اینکه ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی همواره نشان دادند که هم در بعد ورزشی قهرمان هستند و هم در بعد اخلاقی، اظهار داشت: برای مسوولان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، مدال آوری در کنار رعایت موازین اخلاقی ارزشمند است.

    دکتر نصیرپور در ادامه تصریح کرد: موفقیت ورزشکاران در میادین قاره ای و جهانی باعث شور و نشاط در جامعه می شود، مضاف بر اینکه این قهرمانی ها باعث ارتقاء موفقیت و جایگاه بین المللی ایران می شود و این از نظر اجتماعی و سیاسی برای کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

    عضو هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش در پایان ضمن امیدواری برای موفقیت تیم ایران در رقابتهای جهانی گفت: امروز شما بعنوان سربازان این سرزمین مسئولیت خطیر و سنگینی بر دوش دارید و انشالله که به پشتوانه تمرینات خوب، زحمات مربیان، حمایت فدراسیون و با دعای خیر مردم و اتکال به خداوند متعال با دست پر به کشور بازگردید.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *