اخبار

رکورد تاریخی دیگری از پرورش اندام ایران؛ تیم ملی پرورش اندام کشورمان فاتح آسیا شد

  • در پایان پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، 9 نماینده پرورش اندام کشورمان با کسب 9 مدال رنگارنگ برای پنجمین سال متوالی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

    مسابقات قهرمان آسیا





    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی آسیا در پکن چین در شرایطی از صبح پنج‌شنبه آغاز شد که تیم ملی کشورمان در سه وزن اول نماینده ای نداشت، اما محسن محمودی در وزن 70 کیلو گرم اولین نماینده پرورش اندام کشورمان بود.



    محمودی پس از رقابت با حریفان خود در وزن 70 کیلو گرم اولین مدال طلای پنجاهمین دوره رقابت‌های آسیایی در رشته پرورش اندام را بر گردن آویخت.

    سپس مهدی مصطفی لو، در دسته ۸۰ کیلوگرم، مهدی قنواتی نماینده وزن منهای 85 کیلو گرم، سعید معمر در دسته منهای 90 کیلو گرم و میثم کشوری در وزن منهای 95 کیلو گرم توانستند با غلبه بر حریفان خود مدال طلای این دوره از مسابقات را بدست آوردند.



    اما سهم پرورش اندام ایران از رقابت‌های وزن منهای 100 کیلو گرم کسب 2 مدال بود. روح الله میرحسینی و آیت نجد باقری به ترتیب با کسب نشان طلا و برنز به کار خود در مسابقات قاره ای در پکن چین پایان دادند.

    همچنین در دسته به اضافه 100 کیلو گرم پرورش اندام آسیا، حمید لکزایی و رمضان قنبرلو به ترتیب طلا و نقره گرفتند.



    گفتنی است، در جدال قهرمانان ایرانی، حمید لکزایی قهرمان قهرمانان (اورال) پنجاهمین دوره مسابقات پرورش اندام اسیا شد. 



    در نهایت نمایندگان پرورش اندام کشورمان توانستند با کسب 7 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای پنچمین سال متوالی بر بام قاره کهن بایستند.

     

    منبع: سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *