اخبار

زهره مرزوقی: فدراسیون بدنسازی هیچ گونه اعزام برون مرزی در بخش بانوان ندارد

  • نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در حال حاضر این فدراسیون در بخش بانوان هیچ اعزامی به مسابقات برون مرزی در رشته‌های زیر مجموعه، در دست اقدام ندارد و هرگونه سوءاستفاده از نام فدراسیون به مراجع قانونی ارجاع داده می شود.
     

    زهره مرزوقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور بانوان در رقابت‌های برون مرزی اظهار کرد: برخی افراد سودجو خود را به عنوان مسئول یک رشته از رشته‌های ورزشی فدراسیون معرفی و با اخذ مبالغ گزاف مبادرت به اعزام بانوان به مسابقات خارج از کشور می‌کنند و مدعی هستند که مقام کسب شده آن‌ها از جایگاه ورزشی برخوردار است.

    نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر این فدراسیون در بخش بانوان هیچ اعزامی به مسابقات برون مرزی در رشته‌های زیر مجموعه در دست اقدام ندارد، اذعان داشت: فعالیت این اشخاص و گروه‌ها قانونی نبوده و قصد کلاهبرداری و سودجویی از ورزشکاران خانم را دارند، این موضوع به همراه عکس‌هایی که در فضای مجازی پخش شده است در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون قرار گرفته است و تحت پیگیری می باشد. هرگونه سوءاستفاده از نام فدراسیون به مراجع قانونی ارجاع داده می شود.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *