اخبار

عزت الله رجبلو: ایران میزبان رقابت‌های آسیایی 2018 شد

  • رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: میزبانی رقابت‌های آسیایی 2018 مچ اندازی با شرایط و موازین درخواستی ایران اخذ شد.
     

    عزت الله رجبلو پس از پایان رقابت های آسیایی 2017 مچ اندازی و کسب مقام سوم تیمی، در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر از میزبانی ایران در رقابت‌های آسیایی داد و افزود: جلسات متعددی با حضور رئیس فدراسیون آسیایی و رئیس فدراسیون جهانی مچ اندازی برگزار شد و تائیدیه لباس محجبه و مناسب بانوان کشورمان را جهت حضور در رقابت‌های برون مرزی و بین المللی اخذ کردیم.

    رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این موضوع که نمایندگی رسمی و انحصاری مچ اندازی را به نام فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان کشورمان در فدراسیون آسیایی و جهانی به ثبت رساندیم، افزود: میزبانی رقابت‌های 2018 مچ اندازی را با شرایط و موازین درخواستی ایران اخذ کردیم.

    وی در ادامه با اشاره به ورود رشته مچ اندازی به پارالمپیک 2020 یا 2024 تصریح کرد: با دو تن از بهترین ورزشکاران و مربیان حرفه ای دنیا توافق کردیم و قرارداد بسته شد تا مرداد ماه سال جاری اولین دوره کلاس مربیگری بانوان و آقایان را با نظارت و همکاری فدراسیون آسیا و ایران برگزار کنیم. همچنین مهرداد آرین، محمد عبدالوند، ابوالفضل صدقی، محمد ارفعی و محمد فلاحیان موفق به اخذ دفترچه بین المللی داوری شدند.

    رجبلو اذعان داشت: حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های برون مرزی اولین اعزام رسمی این رشته ورزشی با نظارت کامل فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان انجام شد

    وی در خصوص کسب مقام سوم تیمی کشورمان اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کشورها در رده‌های سنی مختلف با ورزشکاران پر تعداد شرکت کردند و قزاقستان یکی از قدرت‌های این ورزش در سطح دنیا است، بی شک کسب مقام انفرادی و تیمی امری بسیار سخت است که ملی پوشان کشورمان باعث افتخار آفرینی و سربلندی ایران شدند و این موفقیت را به نام خود ثبت کردند.

    رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نهایت از ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، زهره مرزوقی، جلال نادمی، دکتر ناصر امیری، تمامی مدیران کل و روسای محترم هیات‌های استان‌ها و کلیه کادر فدراسیون و اعضاء کمیته مچ اندازی و مربیان تیم ملی که زحمات زیادی در راستای حمایت همه جانبه و مساعدت مالی از این تیم داشتند تا برای اولین بار تیم ملی منسجم و از قهرمانان شایسته و واقعی کشور به مسابقات اعزام شوند و شایستگی خود را نشان دهند و نام و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

    عزت الله رجبلو در پایان خاطرنشان کرد: قطعا این افتخارات یک کار تیمی از سراسر کشور می‌باشد و متعلق به یک فرد خاص نیست.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *