اخبار

مدیر تیم‌های ملی از جلسه بازبینی و معاف شده‌ها می گوید؛ رضا سلطانی: مسافران جهانی در یک مرحله گزینش می شوند

  • مدیر تیم ملی فدراسیون بدنسازی از دعوت برترین‌های بادی کلاسیک و پرورش اندام کشور به اردوی بازبینی فنی جهت گزینش ملی پوشان برای اعزام به رقابت‌های جهانی اسپانیا خبر داد.

    رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور که قرار است 3 لغایت 5 شهریور به میزبانی تبریز برگزار شود، نفرات اول اوزان نه گانه پرورش اندام و پنجگانه بادی کلاسیک و نفرات برگزیده کمیته فنی به جلسه بازبینی فنی که روز سه شنبه هفته آینده (9 شهریور) در آکادمی فدراسیون (واقع در ولنجک- بلوار دانشجو- جنب بیمارستان طالقانی- مجموعه ورزشی سبز) برگزار می شود، دعوت خواهند شد. در کنار این نفرات، مدال آوران تیم ملی در مسابقات آسیایی ژاپن 2015 و چین 2016 و جهانی 2015 اسپانیا هم در صورت تمایل می توانند بصورت مستقیم به جلسه بازبینی بیایند.

    سلطانی با تاکید براینکه هدف فدراسیون گزینش بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها برای رقابت‌های جهانی 2016 اسپانیا است، گفت: با توجه به اینکه امور مربوط به اخذ روادید فرصت شش هفته ای را طلب می کند، ورزشکاران موظف هستند با همراه داشتن پاسپورت در جلسه بازبینی حاضر شوند. انتخاب ملی پوشان برای حضور در میدان جهانی طی یک مرحله بازبینی صورت می گیرد، بنابراین مدعیان باید با آمادگی نسبتا خوبی در جلسه حضور پیدا کنند تا بتوانند نظر اعضای کمیته فنی را به خود جلب کنند

    مدیر تیم های ملی همچنین تاکید کرد از منتخبین تیم ملی بلافاصله پس از جلسه فنی تست دوپینگ گرفته خواهد شد، گفت: همچون سالهای گذشته هدف ما کسب افتخار با تیمی پاک و سالم است. خوشبختانه با حساسیت های ویژه ای که در سالهای اخیر در زمینه دوپینگ داشته ایم؛ بخوبی توانستیم به اهدافمان در این زمینه دست یابیم.

    وی در پاسخ به این سئوال که کادر فنی تیم های ملی چه زمانی انتخاب خواهند شد؛ گفت: گزینش مربیان همچون سنوات گذشته پس از گزینش و معرفی تیم ملی صورت می گیرد.

    سلطانی همچنین در مورد تیم ملی فیزیک گفت: جلسه بازبینی این رشته کمتر از 10 روز پس از مسابقات قهرمانی کشور که دهم شهریور در قم برگزار خواهد شد، تشکیل می شود. وی افزود: مسابقات فیزیک در چهار دسته قدی برگزار خواهد شد و تیم ایران هم با ترکیبی کامل در رقابتهای جهانی لهستان شرکت خواهد کرد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *