اخبار

مرزوقی از برگزاری کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام خبر داد

  • نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام خبر داد و گفت: این کارگاه 7 خرداد ماه ویژه بانوان برگزار خواهد شد.







    زهره مرزوقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: فدراسیون در نظر دارد نخستین دوره کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام را ویژه بانوان جمعه 7 خرداد ماه در محل مجموعه ورزشی انقلاب سالن همایش فارس برگزار کند.

     

    کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام



    نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: این کارگاه ساعت 8:30 لغایت 17 با هدف ارتقاء سطح علمی عموم بانوان ورزشکاران، مربیان و علاقمندان به رشته فیزیک و تناسب اندام و آشنایی بیشتر با این رشته ورزشی برگزار خواهد شد.



    وی تصریح کرد: ارائه فیش واریزی به مبلغ 1000،000 ریال معادل یک صد هزار تومان به شماره حساب 0106361522005 نزد بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی بنام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، یک قطعه عکس 3*4، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه توسط شرکت کنندگان در روز برگزاری سمینار الزامی می باشد.



    مرزوقی در پایان خاطر نشان کرد: این کارگاه شامل 25 امتیاز فدراسیون می باشد و در پایان کارگاه، فدراسیون به تمام شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد کرد. همچنین از پذیرش و دریافت وجه نقد به صورت حضوری توسط شرکت کنندگان در زمان برگزاری کارگاه معذور هستیم. 

     

    منبع:فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *