اخبار

مرزوقی: در نظر داریم دومین دوره کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام را برگزار کنیم

  • نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: دومین دوره کارگاه تخصصی فیزیک و تناسب اندام ویژه بانوان شهریور ماه برگزار می شود.
     

    زهره مرزوقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: دومین دوره تخصصی کارگاه فیزیک و تناسب اندام ویژه بانوان که شامل 25 امتیاز فدراسیون می باشد 19 شهریور ماه در محل مجموعه ورزشی انقلاب سالن همایش فارس برگزار می شود.

    نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه فرمود: این کارگاه تخصصی ساعت 8 لغایت 17 با حضور اساتید مجرب دکتر حمیدرضا آقا علی نژاد و دکتر علیرضا سلیمی برگزار می شود.

    وی هدف از اجرای این کارگاه را تعلیم و بازآموزی مربیان تاثیر گذار در ورزش دانست و گفت: در این کارگاه در خصوص قدرت ذهن در پرورش جسم و تناسب اندام و طراحی تمرین برای بانوان آموزش‌های لازم داده خواهد شد.

    وی تصریح کرد: ارائه فیش واریزی به مبلغ 1000،000 ریال معادل یک صد هراز تومان به شماره حساب 0106361522005 نزد بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی بنام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه توسط شرکت کنندگان در روز برگزاری سمینار الزامی می باشد.

    مرزوقی در پایان خاطر نشان کرد: جهت حضور در این کارگاه رعایت حجاب اسلامی (پوشیدن مانتو، شلوار و مقنعه) الزامی می باشد و در پایان کارگاه، فدراسیون به تمام شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا خواهد کرد

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *