News

معرفی اعضاء جدید کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

  • اولین جلسه رسمی کمیته فنی در تشکیلات جدید فدراسیون برگزار شد تا علاوه بر بررسی موارد فنی با اعضاء جدید این کمیته آشنا شویم. در این جلسه نکته خوبی که بیان شد این بود که کمیته فنی فعالیتش فقط به انتخاب نفرات تیم ملی ختم نشود و رئیس فدراسیون از آن‌ها خواست تا در امور فنی بدنسازی به مجموعه فدراسیون مشورت دهند. در ادامه اعضاء کمیته فنی را معرفی می‌کنیم:

    محمد نصیری به عنوان رئیس این کمیته، قهرمانی پرورش اندام و بادی کلاسیک را در کارنامه خود دارد. او مدتی هم در سمت نایب رئیسی فدراسیون فعالیت داشت و از باشگاه داران استان کرمان می‌باشد.

     

    رضا درویش بار دیگر به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد. او سال‌ها به عنوان یکی از مربیان برتر و فعال در مسابقات بدنسازی حضور داشت و یکی از پر افتخارترین مربیان به شمار می آید. درویش برای مدتی در سمت مدیریت تیم‌های ملی بدنسازی ایران نیز فعالیت می‌کرد.

    مجید سرایی که پیش از این عضویت این کمیته را داشت همچنان در این سمت ابقا شد او برای مدت طولانی داوری مسابقات را برعهده داشت و علاوه بر سابقه قهرمانی در رشته پرورش اندام از باشگاه داران فعال در بدنسازی نیز به حساب می آید

    سامان سرابی قهرمان خوش استایل سال‌های نه چندان دور بدنسازی، چهره‌ای تحصیلکرده به شمار می‌آید که هم‌چنان و طبق روال چند سال اخیر دبیر این کمیته می باشد.
    سامان مثل اکثر اعضای این کمیته صاحب باشگاه بدنسازی بوده و در نقش مربی با مشکلات این ورزش کاملا آشناست.

    محسن شاکری از قهرمانان به نام و باشگاه دار با سابقه به حساب می آید که مدتی طولانی است سابقه فعالیت در کمیته فنی را دارد.
    حسن رهنماییان قهرمان سنگین وزن و حرفه ای پرورش اندام سال‌هاست در نقش مربی و مجموعه دار بدنسازی فعالیت می کند و در چند سال اخیر نشان داده است که با مشکلات و مسایل فنی این ورزش و ورزشکاران به خوبی آشناست.
    عباس عاقلی و محرم پناهی قهرمانان نامی این رشته به حساب می‌آیند و سال‌هاست مربیگری می‌کنند.
    هر دو آن‌ها از مجموعه داران بدنسازی به حساب می‌آیند و موارد فنی این رشته را به خوبی بررسی می‌کنند.

    محمد علی اکبری از قهرمانان ایران و ساکن استان شیراز است که در بحث مربیگری و فنی در استان شیراز سابقه فعالیت دارد.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *