اخبار

معرفی برترینهای بادی کلاسیک در 3 دسته قدی منهای 175، 180 و به اضافه 180

  • مسابقات بادی کلاسیک انتخابی تیم ملی برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا ژاپن با معرفی برترین های 3 دسته قدی منهای 175، 180 و به اضافه 180 به پایان رسید.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این مسابقات که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن "کارگران" مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران آغاز شده بود. در ادامه و در دسته قدی 175- سانتی متر، سجاد حیدری قهرمان شد، جلال یاوری و سیدمجید حسینی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و عنوان چهارم تا ششم به سیدمحمدحسین بهلولی، رضا خاوند و اکبر بارانی رسید.

    در دسته قدی 180- سانتی متر، کامران صالحی، صادق گرامی و محسن انتظاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حمید فرد زارعی، حسین هادیان و عقیل مرادی در جایگاه چهارم تا ششم ایستاد.

    همچنین در دسته قدی 180+ سانتی متر، عنوان نخست به کیوان رضاپور رسید، حمیدرضا حسن بیگی به عنوان دوم دست یافت و مجید تاجیک سوم شد. مجید غلامقمری، سهیل سنگرزاده و محمود صاحب اختیاری نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

    تکلیف نفرات اعزامی به قهرمانی آسیایی ژاپن، نهم اردیبهشت ماه و پس از برگزاری جلسه بازبینی فنی که با حضور برترین ها مسابقات امروز و مدال آوران مسابقات جهانی 2014 برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *