اخبار

مهدی عیاری غایب بزرگ جلسه بازبینی روز چهارشنبه

  • مهدی عیاری، مرد طلایی پرورش اندام در جهانی 2014 برزیل یکی از غایبین بزرگ جلسه بازبینی فنی فردا چهارشنبه است، جلسه ای که قرار است پس از آن ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن مشخص شود.

    عیاری که یکی از چهره های موفق سالهای اخیر تیم ملی در مسابقات قاره ای و جهانی بوده، پس از سالها افتخارآفرینی در عرصه پرورش اندام آماتوری، اینک مترصد آن است فضای جدیدی را در زندگی ورزش اش تجربه کند.

    مهدی در گفتگو با سایت فدراسیون با اشاره به اینکه منتظر کارت حرفه ای اش است؛ اظهار داشت: قطعاً فردا به آکادمی زیتون می آیم، اما نه برای مسابقه، بلکه برای دیدن بچه ها و تشویق همه آنهایی که می خواهند به عنوان نماینده ورزش کشورمان در مسابقات قاره ای شرکت کنند.

    قهرمان وزن منهای 95 کیلو گرم رقابتهای جهانی گفت: قرار بود کارت حرفه ای ام زودتر از اینها بدستم برسد، حتی دکتر رافائل رییس فدراسیون جهانی قولش را به من داده بود و فدراسیون کشورمان نیز پی گیری های لازم را انجام داده که امیدوارم این امر هر چه زودتر محقق شود.

    کاپیتان تیم ملی پرورش اندام در مسابقات جهانی 2014 برزیل در پاسخ به این سوال که آیا دیگر برای رسیدن به تیم ملی تلاش نخواهد کرد، گفت: افتخارم این است که سالها در خدمت تیم ملی بودم و اگر تا کارت حرفه ای ام تا ماههای آینده بدستم نرسید، احتمالا برای رقابتهای جهانی 2015 اسپانیا تلاش خواهم کرد تا پس از موفقیت در رقابتهای گزینشی، مسابقات جهانی اسپانیا آخرین میدان آماتوری برای من باشد.

    عیاری که روز جمعه چهارم اردیبهشت در سالن کارگران حضور داشت و از نزدیک رقابتهای انتخابی را مشاهده می کرد، در پاسخ به این سئوال که سطح رقابتها را چگونه دیده، گفت: از نظر کیفی، بدن های خوبی را دیدم، اما مسابقات از نظر کمیت شرکت کننده و تماشاچی راضی کننده نبود. من فکر می کنم فدراسیون باید با تشکیل کمیته ای دلیل این کمیت نازل را بررسی کند. اینکه در برخی اوزان تعداد شرکت کنندگان و مدعیان به انگشتان یک دست هم نمی رسند، اصلاً موضوع خوبی نیست. به هر حال امیدوارم در مسابقات انتخابی برای رقابتهای جهانی اسپانیا که احتمالا اواخر تابستان برگزار می شود، شاهد حضور پرتعداد مدعیان در تمامی اوزان باشیم.

    گذری بر افتخارات مهدی عیاری
    طلای مسابقات قهرمانی 2014 جهان در برزیل
    طلای قهرمانی 2013 آسیا در قزاقستان
    طلا و اورالی 2012 آسیا در چین
    نقره قهرمانی 2011 جهان در مالزی
    نقره قهرمانی 2009 جهان در امارات
    طلای قهرمانی آسیا 2009 در تایلند
    نقره قهرمانی 2011 آسیا در تایلند
    برنز قهرمانی 2008 جهان در بحرین
    نقره قهرمانی 2007 آسیا در چین

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *