اخبار

نادمی خبر داد؛ مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور اسفند ماه برگزار می شود

  • دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در سه رشته پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

    جلال نادمی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات تحت عنوان "جام فجر یادواره شهدای مدافعین حرم" در قالب رقابت‌های قهرمانی باشگاه های کشور طی روزهای 3 لغایت 6 اسفند ماه برگزار می شود.

    دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این موضوع که مدال آوران جهانی و آسیایی همچون سال های گذشته از حضور در این رقابت‌ها معاف نیستند، افزود: کلیه قهرمانان جهانی و آسیایی پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک جهت اخذ مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی باید در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کنند.

    وی در خصوص اوزان و شرایط قدی و وزنی این پیکارها تصریح کرد: اوزان پرورش اندام و شرایط قدی و وزنی فیزیک و بادی کلاسیک بر اساس جدول رقابتهای جهانی 2017 می باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد.

    نادمی در پایان خاطرنشان کرد: از ورزشکاران فیزیک و بادی کلاسیک و جوانان تست دوپینگ گرفته می شود. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام از ورزشکاران پرورش اندام به صورت رندمی تست گرفته خواهد شد.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *