اخبار

ورزشکاران تهرانی در مسابقه انتخابی تنها در یک رشته ورزشی می‌توانند شرکت کنند

  • به گزارش پايگاه اطلاع رساني هيئت بدنسازي استان تهران؛ علیرضا نوبخت دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران درباره مسابقات انتخابی استان تهران که 28 و 29 مرداد ماه برگزار می شود گفت: هيئت بدنسازي استان تهران براي برگزاري مسابقات انتخابي تيم استان تهران سه هدف اصلي را در نظر دارد؛ اولين موضوع انتخابي ورزشكاران برتر تهران براي حضور در مسابقات استان آذربايجان شرقی و قم است، و دومين هدف انتخاب ورزشكاران برتر اول تا سوم براي اعزام به مسابقات روسيه توسط كميته فني هيئت استان تهران است، البته نفراتي كه داراي قهرماني ملي و برون مرزي هستند از پیش جزو تيم انتخاب شده اند.

    سومين هدف از برگزاري مسابقات انتخابي استان تهران فرهنگي است كه براي اولين بار در كشور به صورت گسترده در رشته بدنسازي به مبارزه با دوپينگ و داروهاي ممنوعه به اين صورت پرداخته مي شود.

    طبق مسابقاتي كه در حوزه هاي استان تهران در سال ٩٥ برگزار شده حضور ورزشكاران كمتري را نسبت به سال گذشته حدس مي زنيم اما از نظر كيفي و آمادگي ورزشکاران درصد رو به رشدي را شاهد خواهيم بود.

    نكته قابل اهميت در اين مسابقات حضور ورزشكاران تنها در يك رشته است و طبق آيين نامه فدراسيون وزن هاي ٥٥ و ٦٠ از رشته پرورش اندام حذف شده و رشته فيزيك به ٤ دسته تقسيم شده و بادي كلاسيك طبق دوره هاي گذشته در٥ دسته برگزار مي شود.

    سالن شهيد آويني در فرهنگسراي بهمن يكي از بهترين و با امكانات‌ترين سالن‌هاي كشور به شمار مي رود و از سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي برخورداراست و استيج بزرگي براي حضور ورزشكاران دارد كه آماده حضور تماشاگران و علاقمندان است.

    علاقمندان تماشاي اين مسابقه از گيشه بليط فروشي سالن شهيد آويني با پرداخت ١٠٠٠٠٠ ريال مي‌توانند به تماشاي مسابقه بپردازند و ميهمانان ويژه هم تنها با كارت دعوت مي‌توانند حضور يابند.

     

    منبع: هیئت بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *