• معرفی برنامه پیشرفته چربی سوزی بانوان

    برنامه چربی سوزی بانوان با هدف کاهش وزن و افزایش چربی سوزی توسط مربیان تن‌ورز طراحی شده است. برنامه تمرین چربی سوزی بانوان شامل 3 برنامه متفاوت در هفته و در مجموع 29 حرکت است. شما به مدت 4 هفته این برنامه تمرینی را تکرار خواهید کرد. این حرکات تمرینی تمام عضلات بدن را درگیر می‌کنند. تمرینات در این سطح تنها به 60 دقیقه زمان در هر جلسه نیاز دارند. در ادامه شما را با این برنامه تمرین بدنسازی آنلاین بانوان آشنا می‌کنیم.

    برنامه بدنسازی چربی سوزی بانوان

    شرایط بدنی، فرم بدنی و شرایط فیزیولوژی بانوان متفاوت می‌باشد. به صورت عمومی درصد چربی بدن در زنان کمی بیشتر از مردان می‌باشد. ضمن آن‌که علاوه بر شرایط حنسیتی، شرایط سنی نیز در میزان چربی بدن تاثیرگذار می‌باشد. درصد چربی بدن به صورت ایده‌ال در زنان 17.7% در سنین جوانی است در حالیکه در سنین 40 سالگی حدود 20% و در سن 50 سالگی حدود 25% می‌باشد. تحرک بدنی، رعایت یک برنامه غذایی لاغری و شرایط ژنتیکی در میزان چربی بدن تاثیرگذار می‌باشد. اغلب خانم‌ها به نسبت چربی به خصوص در قسمت شکم، بازو و پا حساس بوده و به دنبال اندامی زیبا و جذاب هستند. برنامه بدنسازی چربی سوزی بانوان با هدف کاهش درصد چربی بدن و رسیدن به یک وزن ایده‌آل طراحی شده است.

    برنامه چربی سوز بانوان یک برنامه باشگاهی می‌باشد که توسط مربیان متخصص تن ورز و بر اساس تجربه طراحی بیش از 12000 برنامه تمرینی و بر اساس اصول کاملا غلمی طراحی شده است. این برنامه شامل تمرینات پرانرژی و انرژی بخش بوده و نیاز به یک سطح آمادگی اولیه دارد. سه جلسه تمرین در هفته و هر جلسه یک برنامه تمرینی مجزا را در این برنامه تمرینی دنبال خواهید کرد.

    برنامه چربی سوزی بانوان در باشگاه

    برنامه آنلاین بدنسازی بانوان با هدف چربی سوزی در سطح پیشرفته برای چهار هفته و هر هفته سه جلسه تمرین طراحی شده است. تن‌ورز به شما پیشنهاد می‌کند که این تمرینات را به صورت یک روز در میان انجام دهید. هم‌چنین به منظور حداکثر کارآیی و درگیری تمام عضلات بدن، این برنامه تمرینی در سه برنامه متفاوت FL1-Fl2-Fl3 طراحی شده‌ است.

    جدول برنامه چربی سوزی بانوان

    برنامه چربی سوزی بانوان 3 روز در هفته

    برای اثربخشی بیشتر این برنامه لاغری بانوان برای سه جلسه تمرین در هفته طراحی شده است. سعی کنید بین جلسات یک روز فاصله باشد و در نهایت جمعه‌ها را کمی بیشتر استراحت کنید! هر جلسه تمرین در هفته به صورت مجزا طراحی شده است. در ادامه چند مورد از این برنامه تمرینی را دنبال خواهیم کرد تا با سطح تمرینات بیشتر آشنا شوید.

    کرانچ معکوس میز زیر سینه

    کرانچ معکوس میز زیر سینهروی یک سطح شیبدار دراز بکشید. برای جلوگیری از سُر خوردن با دستان خود میز را بگیرید. زانو را 90 درجه خم کنید. پاها را بلند کنید به طوری که ران‌ها عمود با سطح ولی ساق موازی با سطح باشد. این وضعیت شروع حرکت می‌باشد. به آرامی با چسباندن کتف بر میز، کمر را بلند کنید تا عضلات شکم منقبض شوند. کمی مکث سپس به وضعیت شروع حرکت برگردید.

    این تمرین را برای تقویت عضلات شکم- پهلو در 3 ست 15 تایی انجام دهید. زمان هر ست 40 ثانیه می‌باشد.

    کرانچ معکوس میز زیر سینه

    ساق پا ایستاده دستگاه

    ساق پا ایستاده دستگاهمقابل دستگاه ساق پا بایستید. شانه‌ها را در زیر بالشتک تنظیم کنید. پنجه‌ها باید در سطح بالا قرار گیرند. این وضعیت شروع حرکت می‌باشد. به کمک عضلات ساق پا پاشنه را بالا ببرید به طوری که بدن اهرم‌های دستگاه را به بالا هل دهد. کمی مکث، سپس به وضعیت شروع حرکت برگردید.

    این تمرین را برای تقویت عضلات ساق پا، در 3 ست 15 تایی انجام دهید. زمان هر ست 30 ثانیه می‌باشد.

    حرکت ساق پا ایستاده دستگاه در برنامه تمرین ساق پا

    این برنامه تمرینی چربی سوزی بانوان یک برنامه فول بادی می‌باشد. علاوه بر تقویت عضلات عمومی بدن به دلیل نوع تمرینات طراحی شده، تعداد ست‌های در نظر گرفته شده و توالی تمرینتات به شدت دچار تعرق بدنی خواهید شد.

    برنامه چربی سوز بانوان تن‌ورز مناسب چه افرادی است؟

    برنامه تمرین چربی سوزی بانوان برای تمام ورزشکاران دارای سابقه تمرینی که در سطح مبتدی قرار نمی‌گیرند، مناسب است. کاهش وزن علاوه بر افزایش سلامت بدنی به بهبود کارکرد عضلات و تناسب‌اندام نیز کمک می‌کند.

    برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است که برنامه تمرین لاغری بانوان را در کنار یک رژیم غذایی اصولی و غنی از درشت مغذی‌ و ریزمغذی‌های مورد نیاز بدن استفاده کنید. هم‌چنین در کنار برنامه چربی سوزی و تغذیه، حتماً ریکاوری مناسب داشته باشید.

    در صورتی که نیاز به یک برنامه تمرین بدنسازی اختصاصی برای خود دارید از مشاوره مربیان تن ورز کمک بگیرید.

    جهت دریافت برنامه اختصاصی کلیک کنید: برنامه تمرین بدنسازی

    برنامه تمرین چربی سوزی بانوان – زمان و تجهیزات مورد نیاز

    شما برای انجام برنامه تمرین کاهش وزن بانوان به تجهیزات باشگاهی و 60 دقیقه زمان در هر جلسه نیاز دارید. نوشیدن آب به صورت جرعه جرعه در بین تمرینات را فراموش نکنید. هم‌چنین دقت داشته باشید که هیچ‌کدام از تمرینات را حذف یا تغییر ندهید. ترتیب حرکات ورزشی را نیز جابه‌جا نکنید.

    برای دریافت این برنامه آنلاین بدنسازی چربی سوزی و عضله سازی کافی است فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید. پس از آن دسترسی شما برای استفاده از برنامه از طریق ایمیلی که به شما ارسال می‌شود، فعال می‌شود. در تکمیل اطلاعات خود دقت کنید.

    جمع‌بندی

    برنامه چربی سوزی بانوان با هدف کاهش وزن در سطح حرفه‌ای برای بانوان ورزشکار توسط تیم تن ورز طراحی شده است. شما با درخواست برنامه تمرین چربی سوزی یک برنامه یک‌ماهه تخصصی دریافت خواهید کرد. با این برنامه علاوه بر چربی سوزی، تناسب‌اندام و عضله سازی را به همراه خواهید داشت.

    تمرینات مناسب باشگاه طراحی شده‌اند و تنها به 60 دقیقه زمان برای درگیری کل عضلات بدن نیاز است. پیشنهاد ما به شما انجام تمرینات به صورت یک روز در میان می‌باشد. موفق باشید.



    در صورت استفاده از این نوشته، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 


    N:1687

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    4 دیدگاه در “برنامه چربی سوزی بانوان

    1. کمیل شجاعی گفت:

      برنامه رو از شما گرفتم و دارم انجام میدم. خیلی عالیه

    2. نازنین حسینی گفت:

      مرسی از برنامه خوبتون با برنامتون تونستم به هیکل ایده‌آلم برسم

    3. ثریا گفت:

      سلام برنامه چربی سوزی بانوان شما را من حدود 1.5 ماهه دارم استفاده میکنم. عالی بود. ممنون از این برنامه تمرینی خوبتون. من همین و ادامه بدم یا باید برنامه تمرینی جدید بگیرم؟

      1. CNT گفت:

        برنامه های بدنسازی نهایتا برای ۶ هفته می‌توانند موثر باشند. توصیه می کنیم برای پیگیری روند پیشرفت خود از برنامه اختصاصی و یا سایر برنامه های آماده موجود در سایت استفاده نمایید.

        دریافت برنامه تمرین بدنسازی آنلاین اختصاصی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *