• معرفی برنامه‌ فشرده عضلات سینه

    برنامه بدنسازی سینه تن ورز یک برنامه تخصصی عضلات سینه به صورت فشرده و حرفه‌ای است و برای افزایش حجم سینه طی 4 هفته برنامه‌ریزی شده است. سینه تاثیر مهمی در ظاهر و تناسب اندام فرد دارد. باید قبول کنیم که هرچقدر حجم عضلات سینه بیشتر باشد در نظر بیننده جذاب‌تر و حرفه‌ای تر به چشم می‌آیید. پس نباید این امتیاز را از خودتان دریغ کنید. برای داشتن اندام زیبا و سینه ورزیده برنامه افزایش حجم سینه از سایت تن‌ورز را جدی بگیرید تا در مدت کوتاهی به نتیجه دلخواه برسید.

    برنامه‌ فشرده عضلات سینه

    ویژگی ‌برنامه افزایش حجم عضلات سینه

    تصمیم شما برای شروع تمرین تخصصی عضلات سینه یک تصمیم خوب و عالیست. برای افزایش حجم سینه در چهار هفته نیاز نیست تمام اینترنت را جستجو و برنامه‌های متعدد بدنسازی را دنبال کنید. پیروی از یک برنامه افزایش حجم سینه از یک منبع معتبر، نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. در برنامه بدنسازی سینه تن ورز قرار است طی مدت کوتاهی مثل یک ورزشکار حرفه‌ای دیده شوید.

    هدف از برنامه تمرین فشرده عضلات سینه، افزایش حجم خون در بافت‌های عضلانی سینه و در نتیجه افزایش حجم عضلات سینه خواهد بود. تن‌ورز تصمیم دارد در برنامه سینه، با تمرکز بر افزایش حجم عضلات و فرم دهی سینه، کلیه عضلات و قسمت‌های سینه، بخشی از عضلات سرشانه و بالا تنه را درگیر کند. حرکات ثابت و استاندارد است و به گونه‌ای طراحی شده که یک فرد مبتدی هم می‌تواند طی مدت 4 هفته نتیجه دلخواهش را بگیرد. برای تمرینات بدنسازی برای افزایش حجم سینه آماده‌اید؟

    برنامه تخصصی عضلات سینه

    برنامه افزایش حجم سینه شامل چه حرکاتی می‌شود؟

    بخشی از تمرینات برنامه عضلات سینه با دستگاه‌های بدنسازی و بخش بیشتری از آن با دمبل و هالتر در هر باشگاهی قابل اجراست و دسترسی به این تجهیزات عامل مهمی در ورزیدگی عضلات سینه به حساب می‌آید. با برنامه بدنسازی افزایش حجم سینه به تمام قسمت‌های سینه مثل عضلات بالای سینه، قفسه سینه، زیر سینه و بخشی و عضلات سرشانه و زیر بغل فشار ناشی از تمرین اعمال می‌شود. تجمع خون در تمام فیبرهای عضلانی سینه و بالا تنه به خوبی احساس می‌شود. انرژی زیادی ممکن است هزینه کنید و در نهایت خسته باشگاه را ترک کنید اما افزایش حجم اکسیژن و خون را در بین تارهای ماهیچه‌ای عضلات سینه خود به خوبی حس کرده و از آن لذت خواهید برد.

    برنامه فشرده حجم دهی سینه

    برنامه فشرده حجم دهی سینه مجموعه‌ای از تمرینات پرس سینه، حرکات قدرتی و حرکات سنگین دراپ ست می‌باشد. این برنامه برای آقایان و خانم‌ها قابل اجراست. این برنامه تمرینی شامل دو برنامه C1 و C2‌ می‌باشد که در هر جلسه تمرین لازم است یکی از این تمرینات را دنبال کنید. این برنامه بدنسازی برای مدت ۴ هفته و هر هفته ۲ جلسه تمرین مطابق با چدول زیر طراحی شده است.

    جدول کامل برنامه بدنسازی سینه

    چرا باید به برنامه بدنسازی سینه تن‌ورز اعتماد کنم؟

    تن‌ورز یک منبع آگاه و شناخته شده در ارایه برنامه‌های تخصصی ورزشی و بدنسازی به صورت آنلاین است که تمامی برنامه‌های ارائه شده را زیر نظر مربیان مجرب و با تجربه کشور و قهرمانان بدنسازی طراحی و بررسی می‌کند. سال‌ها تجربه تن‌ورز در ارائه برنامه آنلاین ورزشی بهترین تضمین برای کیفیت برنامه‌های تخصصی از جمله برنامه بدنسازی افزایش حجم سینه است.

    شرایط استفاده از برنامه تمرین بدنسازی سینه سینه تن‌ورز

    افزایش حجم سینه در 4 هفته نیاز به ممارست و تمرین فشرده دارد. شما با در اختیار داشتن این برنامه در سریع ترین زمان به بهترین نتیجه ممکن خواهید رسید.

    تمرین تخصصی عضلات سینه فقط 2روز در هفته وقت شما را خواهد گرفت و در نهایت طی 4 هفته یک دوره حجم دهی به پایان می‌رسد و شما می‌توانید برای حفظ عضلات ورزیده خود دوره را ادامه دهید.

    بیشتر حرکات تمرینی با وزنه‌ها و دمبل یا هالتر انجام می‌شود و مهم نیست که کدام باشگاه را با تجهیزات متفاوتش برای تمرین انتخاب کنید.

    با برنامه افزایش حجم سینه نیاز به تمرین زیر نظر مربی ندارید زیرا همه چیز با جزئیات در برنامه برای شما ذکر شده است. برنامه سینه تن‌ورز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

    برنامه بدنسازی حجم دهی سینه به صورت فشرده فرصت خوبیست تا به صورت تکنیکی و حرفه‌ای تمرین کنید و از تناسب اندام جذاب خود لذت ببرید.

    تمرینات تخصصی سینه

    جمع‌بندی

    برنامه فشرده عضلات سینه تنها یکی از برنامه‌های تخصصی سایت تن‌ورز است که به شما امکان استفاده از اصولی‌ترین برنامه‌های ورزشی را می‌دهد. فقط کافیست تا با چند کلیک ساده و تهیه برنامه تمرین بدنسازی عضلات سینه به صورت آنلاین، تمرینات تخصصی خود را به صورت فشرده از همین امروز شروع کنید.


    تالیف:

    واحد تولید محتوا تن‌ورز


    N:1583

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    5 دیدگاه در “برنامه‌ بدنسازی سینه در ۴ هفته

    1. رضا گفت:

      نتیجش خوب بود برام

    2. فرزاد گفت:

      سلام استادان تن ورز
      همه برنامه ها تون عالی
      این برنامه رو من 6 هفته دنبال کردم و راضیم. ادامه بدم؟

      1. تن ورز گفت:

        فرزاد جان سلام
        همین مدت کافیه و بهتره یه برنامه دیگه رو پیش ببرید تا هم ریکاوری به درستی انجام بشه و هم تغییرات مورد نظر کامل‌تر انجام بشه

    3. محمد گفت:

      سلام خسته نباشید میخواستم برنامه سینه قدرتی کار کنم برای مسابقه ایا شما برنامه ای دارید

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی محمد عزیز
        جهت دریافت برنامه تمرین بدنسازی برای مسابقات به لینک زیر رفته و پرسش نامه را تکمیل کنید. در بخش توضیحات ذکر کنید که برنامه را برای مسابقات تنظیم کنند. پیشنهاد می کنیم از برنامه ‌های VIP استفاده کنید. در این برنامه ها شما تحت نظارت مستقیم مربی به صورت آنلاین قرار خواهید گرفت. برای سفارش این نوع برنامه از منو برنامه های موجود در لینک زیر استفاده کنید. موفق باشید.

        لینک برنامه تمرین بدنسازی آنلاین اختصاصی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *