اخبار

رهنمائیان قهرمان قهرمانان پرورش اندام جام الماس شد

  •  

    اولین دوره مسابقات بین المللی جام الماس کشورهای اسلامی با معرفی نفرات برتر رقابت های پرورش اندام به پایان رسید.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در آخرین بخش از رقابت های بین المللی جام الماس کشورهای اسلامی که با حضور رافائل سانتونجا رئیس IFBB، پاول رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان برگزار شد، ورزشکاران سنگین وزن پرورش اندام بر روی صحنه رفتند.

    در نهایت نفرات برتر 3 وزن پایانی پرورش اندام به شرح ذیل بدست آمد:

    خلیل اسدی قهرمان وزن 90 کیلو گرم شد و امید نصر، امیرحسین سعادت نیا، رضا موسی زاده، پرویز غلامی، صالح معروف از عراق مقام های دوم تا ششم را بدست آوردند.

    همچنین مرتضی اویسی پاک نیت قهرمان دسته وزنی 100 کیلو گرم شد و حسن خسروی و سید مهدی علوی مقام دوم و سوم را کسب کردند. مرتضی مشایخ، آیت نجد باقری و روح الله میرحسینی عنوان های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

    در نهایت در وزن +100 کیلو گرم حسن رهنمائیان توانست عنوان قهرمانی دسته وزنی خود و مقام اوورالی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

    اسحاق قویدل، محمود کافی، علی رضا اسدالهی، حامد جاودان، علی هوری از عراق مقام های دوم تا ششم را بدست آوردند.

    گفتنی است، حسن رهنمائیان پس از دریافت کاپ و مدال قهرمانی بر روی استیج مسابقات حاضر شد و گفت: این کاپ و مدال را تقدیم مرحوم بیت الله عباسپور می کنم.

    شایان ذکر است، رافائل سانتونجا رئیس IFFB تاکید کرد،این مسابقات از سال آینده تحت عنوان جام الماس خلیج فارس هر ساله در ایران برگزار خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *