اخبار

دکتر وفایی: ملی پوشان بدنسازی و پرورش اندام صاحب پرونده سلامت می شوند

  •  

    رئیس کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به اولویت فدراسیون و اهمیت سلامت ورزشکاران مقرر شد تا به طور مرتب از ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به رقابت های جهانی تست سلامت گرفته شود.

    دکتر رضا وفایی در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: اولین تست سلامت ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام در روز چهارشنبه 22 مهر ماه در محل تمرینات تیم برگزار شد. این دوره شامل تکمیل اطلاعات، شرح حال انجام معاینات فیزیکی و درخواست آزمایشات تخصصی برای ملی پوشان بود. در مراحل بعدی بر اساس نتایج آزمایشات و معاینات اقدامات تکمیلی نیز انجام خواهد شد.

    رئیس کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی تا زمان اعزام تیم ملی به اسپانیا تحت نظر و ارزیابی سلامت خواهند بود و هدف ما جلوگیری از هر گونه حوادث پزشکی و نیز ارتقاء کیفیت عملکرد ورزشکاران و اخذ بهترین نتایج و مدالها خواهد بود.

    وی با اشاره به این موضوع که اولویت فدراسیون در پیشگیری از هر گونه آسیب دیدگی ورزشکاران و بروز خطرات احتمالی است، تاکید کرد: ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام کشورمان در دوره های رژیمی و تمرینات سخت و کاهش وزن قرار دارند و بررسی سلامت این افراد ضروری و حائز اهمیت می باشد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *