اخبار

شکری، قهرمان رقابت های قوی ترین مردان ایران شد

  •  

    نهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان منهای 105 کیلو گرم ایران با قهرمانی علی شکری به پایان رسید.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور در دسته منهای 105 کیلو گرم در محمد شهر استان البرز با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور طی دو روز برگزار شد.

    این رقابت ها در دو مرحله مقدماتی که شامل آیتم اسکوات تعادلی و حمل الوار بود و فینال شامل 3 آیتم سه گانه، کنده رکوردی و لیفت تعداد ماشین بود، پیگیری شد.

    در نهایت علی شکری از قزوین به مقام قهرمانی دست یافت و مجید عباسی از استان گلستان مقام دوم و مهدی نوروزی مقام وم را از آن خود کردند.

    همچنین علی محمد کریمی از استان مازندارن که مرحله پایانی نهمین دوره رقابت قوی ترین مردان ایران راه یافته بود به عنوان مرد اخلاق برگزیده شد.

    لازم به ذکر است، مهدی نوروزی دیگر فینالیست این دوره از مسابقات در ایتم کنده در فینال دچار مصدومیت شد و از ادامه مسابقات بازماند.

    مسابقات با نظارت و حضور فرامرزخودنگاه مسئول کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد و حسن علیار، رحیم عسگری، علیرضا استاد حاجی، ارش غفاری، مجید فغانی و علی احمدی اعضاء حاضر در کادر داوری و فنی نهمین دوره رقابت های قوی ترین مردان بودند.

    در این مسابقات 20 ورزشکار از یازده استان البرز، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، همدان، اصفهان، گلستان و مازندران حضور داشتند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *