اخبار

صادقی: پیشکسوتان شناسنامه دار می شوند

  •  

    رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از پیشکسوتان به عنوان استاد پیشکسوت در تمام کلاس های آموزشی دعوت می شود.

    غلام صادقی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: ارج نهادن به پیشکسوتان باید نهادینه شود چرا که باعث رونق ورزش کشور و الگویی برای توجه به اخلاق در ورزش می شود. به این منظور با مساعدت ریاست فدراسیون از پیشکسوتان پرورش اندام به عنوان استاد پیشکسوت در تمام دوره های آموزشی فدراسیون دعوت خواهد شد.

    رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: با این عملکرد پیشکسوتان هرگز با این فکر نمی کنند که مورد فرموشی نسل جدید قرار گرفته اند و همیشه خود را در عرصه ی ورزش می بینند و احساس مفید بودن همیشه در آنها زنده خواهند ماند.

    وی در خصوص پیشکسوتانی که در سایر استان ها حضور دارند تصریح کرد: هر زمان که در هر استانی دوره آموزشی برگزار شود، رئیس هیأت استان مربوطه موظف است جهت دعوت استاد پیشکسوت همان استان هماهنگی های لازم را انجام دهد و از حضور پیشکسوتان استان خود بهرهمند شوند.

    صادقی با تاکید به موضوع که پیشکسوتان کشور باید شناسایی شوند خاطرنشان کرد: کمیته پیشکسوتان فدراسیون در نظر دارد با توجه فاکتورهای مورد نظر کارت شناسایی برای پیشکسوتان پرورش اندام کشور صادر کند.

    رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: فردی که به عنوان پیشکسوت معرفی می شود باید از افراد فعال یکی از کمیته های فدراسیون یا هیات های استانی باشد و حداقل سابقه ی قهرمانی کشور و آسیایی در روزمه ورزشی آنها وجود داشته باشد. به طور کل شخص باید از فعالان این ورزش باشد نه اینکه یک دوره حضور پررنگی داشته و دیگر خبری نیست!

    وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تعدادی از پیشکسوتان پرورش اندام در سالن مسابقات جام الماس حضور داشتند، چه نظری در خصوص نسل جدید این رشته ورزشی دارند گفت: سهراب سرابی، رحمت الله عظیمی، احد عبادی، احمد بلاسی، ناصر جلوانی، ایرج فاتحی، علی بحری، اطاء محمدعلی نژاد، حمید کریمی پیشکسوتانی بودند که از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند و همگی متحدالنظر بودند که جوانان آینده دار و خوبی وارد این عرصه شدند و آینده روشن و درخشانی برای آنها پیش بینی می کنند.

    غلام صادقی در پایان به نمایندگی از تمام پیشکسوتان از ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، جلال نادمی دبیر فدراسیون و سایر مسئولین تشکر کرد و گفت: همیشه قدردان تمام زحمات این مسئولین هستیم که حافظ جایگاه پیشکسوتان این رشته هستند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *