اخبار

سانتونجا: ایران میزبان اولین دوره جام الماس کشورهای اسلامی است

  •  

    رییس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام از دومین حضور خود در کشور ایران ابراز خوشحالی کرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر رافائل سانتونجا،رییس اسپانیایی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام امروز برای حضور در رقابت های جام الماس کشورهای اسلامی وارد ایران شد و به جزیره کیش سفر کرد.

    سانتونجا بعد از حضور در جزیره کیش به همراه ناصر پور علی فرد رییس فدراسیون بدنسازی کشوربا مهندس علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش ملاقات کرد.

    رییس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: از اینکه برای دومین بار به ایران سفر کردم بسیار خوشحالم و باید این نکته را عنوان کنم که زیبایی های جزیره کیش مرا شگفت زده کرد.

    وی ادامه داد: کیش مانند الماسی است که می درخشد و امیدوارم مسابقات بین المللی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

    وی افزود: ایران همواره میزبان خوبی بوده و این دوره از رقابت ها می توان آزمون خوبی برای اخذ میزبانی مسابقات جهانی در این کشور باشد.

    وی از پرورش اندام ایران به عنوان یکی از قطب های برتر ایران یاد کرد و گفت: یکی از دلایلی که باعث شد فدراسیون جهانی به قهرمان قهرمانان فیزیک و بادی بیلدینگ در این مسابقات کارت حرفه ای اختصاص دهد به دلیل پتانسیل بالای ورزشکاران ایرانی ااست.

    در ادامه ناصر پور علی فرد با ابراز خرسندی از حضور رییس فدراسیون جهانی در ایران از وی به دلیل حمایت های فدراسیون جهانی از میزبانی ایران در مسابقات جام الماس قدردانی کرد.

    رقابت های جام الماس کشورهای اسلامی از فردا پنجشنبه به مدت 2 روز در جزیره زیبای کیش با حضور ورزشکاران مختلف برگزار می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *