اخبار

سلطانی: مسافران جهانی 8 آبان ماه به اردوی شبانه روزی می روند

  •  

    مدیر تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اگر با آمادگی کامل وارد اردوی پایانی نشوند، حذف خواهند شد.

    رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: اردوی شبانه روزی تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به رقابت های جهانی 2015 اسپانیا عصر جمعه 8 آبان ماه در محل کمیته ملی المپیک آغاز می شود.

    مدیر تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گفت: طی این مدت ورزشکاران زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات خود می پردازند و پس از بازبینی فنی درون اردویی افرادی که به آمادگی کافی نرسیده باشند، قطعاً از ادامه همراهی تیم ملی محروم و حذف خواهند شد.

    وی در پاسخ به این سوال که شرایط ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به مسابقات جهانی 2015 اسپانیا را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: در حال حاضر ورزشکاران در شرایط خوبی هستند و وضعیت مطلوبی دارند. از نظر انضباطی و فنی از آنها بسیار راضی هستم و امیدوارم این شرایط تا مرحله پایانی اردو ادامه داشته باشد تا بازبینی فنی نهایی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

    سلطانی با اشاره به این موضوع که 50 درصد ترکیب تیم ملی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است، خاطر نشان کرد: به جرأت می توان گفت اگر بچه ها با آمادگی 100 درصد خود وارد میدان شوند قطعاً تک تک شان روی سکوی جهانی خواهند رفت و قهرمانی جهان دور از دسترس نخواهد بود.

    مدیر تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان یاد آور شد: طبق آخرین تغییرات فدراسیون جهانی IFFB رقابت های جهانی فیزیک به جای پنج دسته قدی در چهار دسته قدی 170، 174، 178 و +178 سانتی متر برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: در حال بررسی چگونگی شرایط اعزام ملی پوشان فیزیک به جهانی مجارستان هستیم و در صورت مهیا شدن شرایط مطلوب برنامه نهایی را متعاقباً اعلام خواهیم کرد.

    لازم به ذکر است، رقابت های جهانی 2015 طی روز های 14 لغایت 18 آبان ماه در "آمی کانته" اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام با مربیگری علی تبریزی، وحید اکبرزاده، علی نعمتی و یوسف کریمی 13 آبان ماه از طریق فرورگاه امام خمینی (ره) کشورمان را ترک می کنند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *