اخبار

قدردانی ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی از دولت تدبیر و امید

  •  

    فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دنبال توجه ویژه رییس جمهور عزیز جناب آقای دکتر حسن روحانی نسبت به بیماری بیت الله عباسپور قهرمان جهان و حضور دستیار ویژه ایشان و وزیر ورزش و جوانان بر بالین این ورزشکار با اخلاق، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام داشت.

    به گزارش سایت فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، متن این سپاسنامه به این شرح است: حضور دستیار ویژه رییس جمهور مدبر و امیدساز و دکتر گودرزی، وزیر فرهیخته ورزش و جوانان بر بالین قهرمان پرآوازه ورزش بدنسازی ایران و جهان؛ بیت الله عباسپور، نمونه بارز بلند اندیشی دکتر حسن روحانی است.
    بی تردید توجه عمیق ایشان به ورزش کشور همواره مسئولین، قهرمانان و ورزشکاران را روز بروز به آینده ای درخشان تر و سربلندی بیشتر نام ایران و ایرانی در عرصه های معتبر ورزش جهان امیدوار ساخته است. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر خود وظیفه می داند قدردان عنایت و حمایت رییس جمهور سرافراز، نماینده ویژه ایشان و دولت محترم بوده و به پاس لطف غیر قابل وصف این بزرگواران در رفع مشکلات و دغدغه های فرزندان و قهرمانان ایران عزیز، تک تک دست اندرکاران و ورزشکاران این رشته ورزشی، با گرم ترین سلام و درود، صمیمانه ترین سپاس را حضورتان تقدیم می دارد. انشاءاله که در سایه عنایات خداوند و به برکت همت و تلاش شبانه روزی و صادقانه شما بزرگواران، ایرانیان سربلند لحظه به لحظه عزتمندتر باشند.

    همچنین رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پیامی جداگانه از یکایک ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و افرادی که با حضور پرشور، گرم و انسان دوستانه خود در مراسم حمایت از بیت الله عباسپور، ندیدن، نشنیدن و نبودن را شرمنده چشمان بینا، گوش های شنوا و روح ماندگار انسانیت خود کردند، تشکر و قدردانی کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *