اخبار

مراسم حمایت مادی و معنوی از بیت الله عباسپور

  •  

    شب گذشته مراسمی جهت حمایت مادی و معنوی از بیت الله عباسپور با حضور جمعی از مسئولان ورزش و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و به نقل از پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان استان البرز، این مراسم شب گذشته 12 مرداد ماه با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، علیرضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی، حمید حیدر خانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، علی داداشی نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، اعضای شوای اسلامی شهر کرج، اعضای مجمع امور صنفی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در تالار آرش کرج برگزار شد.

    در این مراسم که جهت حمایت مادی و معنوی از بیت الله عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام جهان انجام گرفت، مبلغ بی سابقه ی 430 میلیون تومان برای کمک در هزینه های درمانی و هدیه به این ورزشکار ارزنده و افتخار آفرین جمع آوری شد.

    شایان ذکر است بیت الله عباسپور قهرمان البرزی بدنسازی و پرورش اندام ایران و جهان که بیش از 23 عنوان قهرمانی در رقابتهای مختلف آسیایی، بین المللی و جهانی را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به بیماری نادر واسکولیت (التهاب ورم رگ‌های خونی) دچار و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *