اخبار

ملکی: مسابقات پاورلیفتینگ به میزبانی قم برگزار می شود

  • رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور 25 مهرماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجتبی ملکی ضمن اعلام خبر فوق در خصوص برگزاری مسابقات اظهار کرد: این رقابت‌ها در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان طی روزهای 25 تا 28 مهر ماه در ورزشگاه شهید حیدریان استان قم برگزار می شود.

    رئیس کمیته پاورلیفتینگ و پرس سینه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: ورزشکاران در اوزان 52، 56، 60، 5/67، 75، 5/82، 90، 100، 110، 125-، 140- و 140+ به رقابت می‌پردازند. رده سنی بالای 70 سال ورزشکاران به صورت وزن آزاد شرکت می‌کنند و وزن 53 کیلوگرم فقط مخصوص رده سنی نوجوان و جوانان می باشد

    وی در ادامه یادآور شد: به منظور رفاه حال تیم‌های شرکت کننده، کنگره فنی مسابقات ساعت 20 الی 22 سه شنبه 25 مهرماه در محل مسابقات، برگزار می شود. مدت زمان روزهای مسابقه با توجه به تعداد ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات قابل تغییر است.

    ملکی در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از ورزشکارانی که در آزمون داوری استان اصفهان موفق به کسب نمره قبولی شدند، جهت شرکت در آزمون عملی باید در این دوره از رقابت‌های پاورلیفتینگ حضور داشته باشند.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *