اخبار

رضا سلطانی: بازبینی فنی مسافران جهانی 6 شهریورماه در یک مرحله انجام می شود

  • مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری جلسه بازبینی فنی انتخابی تیم ملی در روز دوشنبه 6 شهریور ماه خبر داد.

    رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک جهت حضور در رقابت‌های جهانی 2017 اسپانیا اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طی روزهای اول تا 3 شهریور ماه و شناخته شدن نفرات برتر اوزان 9 گانه پرورش اندام، 5 دسته قدی بادی کلاسیک و فیزیک جلسه بازبینی فنی روز دوشنبه 6 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

    سلطانی با تاکید بر این موضوع که مدعوین به اردوی انتخابی تیم ملی باید پاسپورت با 9 ماه اعتبار همراه خود داشته باشند افزود: نفرات اول این دوره از رقابت‌های کشوری و مدال آوران مسابقات جهانی 2016 اسپانیا به صورت مستقیم و سایر مدعوین با انتخاب و نظر کمیته فنی وارد اردوی بازبینی می شوند. در پایان جلسه، ترکیب تیم اعزامی پرورش اندام و بادی کلاسیک به رقابت‌های جهانی 2017 مشخص می شود.

    مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به این‌که از منتخبین تیم ملی بلافاصله پس از جلسه فنی تست دوپینگ گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید با بالاترین سطح آمادگی خود در اردو حضور داشته باشند، چرا که در رقابت‌های درون اردویی هیچ اغماضی وجود ندارد و کادر فنی بدون در نظر گرفتن نام و سوابق افراد، بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها را برای رقابت‌های جهانی گزینش خواهند کرد

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *