اخبار

استیج طلایی مسابقات جام سرداران شهید آذربایجان میزبان قهرمانان بین المللی و کشوری

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام یادواره سرداران شهید آذربایجان در تبریز خبر داد.

    علی نیک رزم در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری تورنمنت بین المللی پرورش اندام تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با مشارکت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در نظر دارد 20مرداد 96 دومین دوره این رقابت‌هارا به میزبانی تبریز برگزار کند

    وی در ادامه افزود: این رقابت‌ها در دسته جوانان( +75و -7۵ ) و پنج وزن ۶۵، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و +۹۵ پیگیری خواهد شد و در نهایت به قهرمانان مدال طلای واقعی و همچنین به نفرات دوم و سوم مدال‌های نقره و برنز اصل وبه اورال مسابقات هزار دلار جایزه اهدا می شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: کمترین کاری که جهت ارج نهادن به فداکاری و ایثار دریا‌دلان عرصه جهاد و دفاع، از ما بر می‌آید، برگزاری این مسابقات آزاد همه ساله تحت عنوان یادواره سرداران شهید آذربایجان است.

    نیک رزم در خصوص نحوه ثبت نام ورزشکاران گفت: ورزشکاران علاقمند به حضور در این رقابت می‌توانند جهت ثبت نام با شماره‌های محمد حسین رضوان جمال 09144137616، رضا دانایی 09143118304و پیمان نیک رزم 09374299217 تماس حاصل نمایند. و همچنین جهت کسب اطلاع از آخرین خبرهای مسابقات به کانال رسمی هیات استان news_azarbb@ مراجعه فرمایند.

     

    منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *