اخبار

نخستین کارگاه تخصصی B.W.W برگزار می شود

  •  

    فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نخستین کارگاه تخصصی بدنسازی با وزن بدن (B.W.W) را برگزار می کند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مریم وطن دوست نائب رئیس امور بانوان فدراسیون در خصوص برگزاری نخستین کارگاه B.W.W اظهار کرد: B.W.W مخفف Body Weight Workuot به معنی "بدنسازی با وزن بدن" می باشد که فرصت ورزش کردن در فضایی 2 در یک و در نبود تجهیزات ورزشی را امکان پذیر می سازد.

    وی "بدنسازی با وزن بدن" را گامی به سوی ترویج ورزش در میان افراد جامعه دانست و با تاکید بر فضا و تجهیزات ورزشی محدود، خاطر نشان کرد: ماشین بدنسازی در این رشته ورزشی همان وزن انسان است و دارای تنوع حرکتی فراوانی می باشد.

    مریم وطن دوست با اشاره به شعار این رشته ورزشی که "هرجا و هر موقع" می باشد و دسته بندی حرکات آن شامل تمام اعضای بدن می شود، یادآور شد: فاکتورهایی چون قدرت، انعطاف پذیری، استقامت قلبی و عروقی، تعادل و سلامت عمومی بدن از جمله شاخص های اصلی رشته "بدنسازی با وزن بدن" به شمار می آید.

    گفتنی است علاقمندان تا 31 شهریور ماه سال جاری می توانند فیش و مدارک مورد نیاز (کپی شناسنامه، کارت ملی، عکس و اطلاعات تماس) جهت حضور در این کارگاه تخصصی و 2 روزه را به آدرس ایمیل fbbreg@gmail.com ارسال نمایند.

    همچنین لازم به ذکر هزینه ثبت نامبه مبلغ 200 هزار تومان به شماره حساب 01063615220059 به نام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام واریز شود.

    به قبول شدگان کارگاه تخصصی بدنسازی با وزن بدن گواهینامه معتبر فدراسیون اعطا خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *