اخبار

محمدپرست: بهترین تسهیلات را برای میزبانی قوی ترین مردان فراهم کرده ایم

  • رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: نهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان به اضافه 105 کیلو گرم 28 بهمن به میزبانی طبس برگزار می شود.

    محمدامین محمدپرست در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قوی ترین مردان اظهار کرد: این مسابقات در دسته آزاد 105 کیلو گرم با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون و فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قویترین مردان فدراسیون روز سه شنبه 28 بهمن لغایت اول اسفند ماه در محل سالن زغال سنگ شهر شهرستان طبس برگزار می شود.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در خصوص نحوه امتیاز دهی مسابقات عنوان کرد: رقابت ها در 3 مرحله برگزار می شود. در مرحله مقدماتی امتیاز هر آیتم به تعداد نفرات شرکت کننده است و از این مرحله تنها 30 نفر به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و همچنان امتیاز هر آیتم به تعداد نفرات یعنی از یک تا 30 محاسبه می شود.

    وی ادامه داد: در نهایت 6 نفر به فینال راه پیدا می کنند و در امتیاز مضری از 3 محاسبه خواهد شد.

    محمدپرست در پاسخ به این سوال که ورزشکاران در چه آیتم هایی به رقابت می پردازند پاسخ داد: در مجموع 7 آیتم برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است که در هر مرحله تعدادی از آنها را انجام می دهند. لیفت گاری، غلتاندن لاستیک 450 کیلوگرمی به تعداد 8 غلتک، اسکوات تعادلی 430 کیلوگرمی، سه گانه، کنده فلزی 150 – 165 کیلو گرمی سرعتی، حمل ماشین و 5 عدد گوی سنگی 120 تا 200 کیلوگرمی آیتم های مورد نظر است.

    وی در خصوص شرایط میزبانی اظهار کرد: سعی کردیم تسهیلات مناسبی برای ورزشکاران فراهم کنیم. آنها می توانند بدون پرداخت هزینه ای از خوابگاه و وعده های غذایی استفاده کنند. تمام تلاشمان را کرده ایم تا ورزشکاران بعد از چند روز حضور در استان خراسان جنوبی با بهترین خاطره اینجا را ترک کنند.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که امسال نسبت به سالهای گذشته آیتم های سنگین تری درنظر گرفته شده است افزود: سطح مسابقات بسیر بالاست و احتمال می دهیم تعداد شرکت کنندگان حدود 100 نفر باشد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *